Obsługuj aplikację IKO głosem. Zrób przelew zwykły lub na telefon, sprawdź ile masz na koncie, przeszukaj historię i doładuj telefon. Usługa udostępniona dla pilotażowej grupy klientów z najnowszą wersją aplikacji IKO (Android)
Masz do załatwienia proste sprawy finansowe? Obsługuj IKO głosem. Nasz asystent głosowy rozumie, co do niego mówisz lub piszesz. Sprawdź, jak to działa na przykładach:
- Zrób przelew - możesz powiedzieć np. „przelej 100 zł do Janka”
- Wyszukaj transakcje w historii filtrując je według kwoty, daty i typu – np. „pokaż mi przelewy z ubiegłego miesiąca”
- Użyj kodu BLIK – np. „podaj mi kod BLIK”
- Doładuj telefon na kartę – np. „doładuj telefon Szymona za 50 zł”
- Sprawdź stan konta – np. „ile mam kasy na koncie?”