Twój doradca online

Masz pytania lub chcesz wypełnić wniosek, np. o pożyczkę gotówkową z naszą pomocą? Umów spotkanie z doradcą. Wybierz termin, temat i formę spotkania: 

  • przez telefon
  • wideorozmowa
  • spotkanie w oddziale

 

Jak umówić się na spotkanie?

Umów się na spotkanie tak, jak Ci wygodniej

1
Wypełnij krótki formularz rejestracyjny, w którym wskażesz temat rozmowy oraz formę i czas spotkania.
2
Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres email i nr tel. otrzymasz potwierdzenie i szczegóły spotkania

Jak przygotować się na spotkanie?

  • Doradca zadzwoni we wskazanym przez Ciebie terminie. 

    Rozmowy z doradcami są nagrywane.
    • W wybranym przez siebie terminie otrzymasz link z zaproszeniem na wideorozmowę.
      Do wideorozmowy wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową (zalecamy Chrome). Upewnij się, że Twoje urządzenie jest wyposażone w kamerę, głośnik oraz mikrofon. Wideorozmowy, do których dołączysz przez telefon, będą prowadzone w aplikacji Google Meet.
    • Przed wideorozmową możesz przetestować połączenie.
      Na podany adres wyślemy Ci e-mail z linkiem do zrobienia testu. Przeprowadzimy rozmowę w aplikacji Google Meet. Nie musisz nic instalować. Aplikacja otworzy się w przeglądarce internetowej.
    • Zanim zaczniesz, upewnij się, czy Twoje urządzenie ma sprawny mikrofon i kamerę i dołącz do wideokonferencji.
    • W terminie zaplanowanej wideokonferencji wyślemy Ci SMS oraz e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania i linkiem do połączenia wideo.
      Czas oczekiwania na połączenie zależy od liczby osób, które się z nami aktualnie kontaktują.

    Wideorozmowy z doradcami są nagrywane. Usługa jest realizowana wspólnie z Operatorem Chmury Krajowej.

  • Przyjdź do wybranego oddziału w  wskazanym na formularzu terminie – nasz doradca będzie na Ciebie czekał. Doradca może dzwonić do Ciebie przed spotkaniem w celu ustalenia szczegółów, możesz też sam skontaktować się z doradcą, jego numer otrzymasz w potwierdzeniu spotkania.

Pytania i odpowiedzi

  • Umów spotkanie z doradcą to usługa skierowana do wszystkich zainteresowanych ofertą PKO Banku Polskiego.
  • Podczas rozmowy zdalnej możesz otrzymać informacje na temat oferty banku. Możesz również skorzystać z naszej oferty produktowej przy wsparciu doradcy.

    Produkty dla klientów indywidulanych obsługiwane zdalnie:

    Produkty dla klientów firmowych obsługiwane zdalnie:



    Możesz też zamówić telefon lub wideorozmowę z doradcą firmowym o ofercie dla Twojego biznesu w naszym banku:

    Zamów wideorozmowę z doradcą firmowym

  • Formularz rejestracyjny jest dostępny online 24h/7.

    Na wideorozmowę możesz umówić się w wybranym przez siebie terminie w kolejnych dniach. Jeśli chcesz porozmawiać z wideodoradcą jak najszybciej możesz zająć kolejkę, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą nawet jeszcze tego samego dnia.

    Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

  • Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.

    E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Zwróć uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

  • Możesz zweryfikować tożsamość pracownika banku w aplikacji IKO:

    1. Podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedz, że chcesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji IKO.
    2. Po chwili dostaniesz powiadomienie push w aplikacji z jego danymi.
    3. Poproś pracownika o imię, nazwisko, jego stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni. Jeśli dane są poprawne, potwierdź je w aplikacji IKO i kontynuuj rozmowę.


    Jeśli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302

    Nie masz aplikacji IKO? Zadzwoń na infolinię i poproś o weryfikację pracownika banku.