Przejdź to głównej części strony

16 sierpnia – planowana przerwa

13.08.2025
16 sierpnia, w godz. 00:30-06:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji mobilnych oraz serwisów internetowych.

W najbliższą sobotę, 16.08.2025, w godz. 00:30-06:00:

  • nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes
  • nie skorzystasz z serwisu i aplikacji PKO Junior
  • aplikacją IKO wypłacisz pieniądze z bankomatów oraz zapłacisz w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA (z wyjątkiem sytuacji, kiedy źródłem płatności BLIK jest karta kredytowa). Pozostałe funkcje będą niedostępne
  • nie skorzystasz z aplikacji iPKO biznes
  • nie będzie działać funkcja otwartej bankowości (Open Banking)
  • nie zapłacisz w internecie „Płacę z iPKO”

Wszystkie karty będą działać w bankomatach, sklepach stacjonarnych oraz przy płatnościach w internecie. Mogą występować trudności w transakcjach kartami kredytowymi na duże kwoty.

W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Jeśli możesz, zrób wszystkie ważne transakcje wcześniej. 

Przepraszamy za utrudnienia.