16 sierpnia – planowana przerwa
13.08.2025
16 sierpnia, w godz. 00:30-06:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji mobilnych oraz serwisów internetowych.
W najbliższą sobotę, 16.08.2025, w godz. 00:30-06:00:
- nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes
- nie skorzystasz z serwisu i aplikacji PKO Junior
- aplikacją IKO wypłacisz pieniądze z bankomatów oraz zapłacisz w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA (z wyjątkiem sytuacji, kiedy źródłem płatności BLIK jest karta kredytowa). Pozostałe funkcje będą niedostępne
- nie skorzystasz z aplikacji iPKO biznes
- nie będzie działać funkcja otwartej bankowości (Open Banking)
- nie zapłacisz w internecie „Płacę z iPKO”
Wszystkie karty będą działać w bankomatach, sklepach stacjonarnych oraz przy płatnościach w internecie. Mogą występować trudności w transakcjach kartami kredytowymi na duże kwoty.
W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Jeśli możesz, zrób wszystkie ważne transakcje wcześniej.
Przepraszamy za utrudnienia.