Przejdź to głównej części strony

7 września – planowana przerwa w aplikacjach IKO i iPKO biznes mobile

04.09.2025
W najbliższą niedzielę, w godz. 00:00-04:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji IKO i iPKO biznes mobile, a w godz. 00:00-09:00 w obsłudze kart kredytowych.

W niedzielę, 07.09.2025, w godzinach 00:00-04:00 nie będzie można skorzystać z aplikacji mobilnej IKO, w tym wykonywać płatności zbliżeniowych telefonem i kodem BLIK, oraz z iPKO biznes mobile. Niedostępna będzie też mobilna autoryzacja – zastąpią ją kody sms. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Tego samego dnia, w godz. 00:00-09:00, mogą wystąpić utrudnienia w płatnościach kartami kredytowymi. Ponadto w serwisach iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO oraz na Infolinii nie będzie możliwa obsługa kart kredytowych, w tym powiązanych z nimi płatności internetowych i BLIK.

Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej.

Przepraszamy za utrudnienia.