Nowe możliwości w aplikacji IKO

16.12.2020
Sprawdź, z jakich funkcji skorzystasz w najnowszej wersji aplikacji IKO na Android i iOS.

Nowe dyspozycje bez wychodzenia z domu (Android i iOS)

  • Zgłoszenie utraty dowodu osobistego / paszportu
    Jeżeli dane dokumentów, których utratę zgłaszasz, były podane w Twoich danych w banku, przekażemy informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich. Wybierz Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne i złóż nową Dyspozycję.
    Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję w IKO.

  • Zmiana dnia spłaty raty pożyczki gotówkowej

Więcej o dyspozycjach w IKO

Twoje dane kontaktowe w IKO (Android)

  • Teraz w IKO możesz sprawdzić, czy Twoje dane podane w banku są aktualne.
  • Niektóre dane, np. PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu, ze względów bezpieczeństwa prezentujemy w formie zamaskowanej. Żeby zobaczyć te dane, wystarczy podać PIN do aplikacji.
  • Możesz mienić swój adres e-mail oraz włączyć albo wyłączyć zgodę marketingową.

Więcej o danych kontaktowych w IKO

 

Pobierz IKO

 

Kontakt

Infolinia PKO Banku Polskiego

800 302 302
brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora

(+48) 81 535 60 60
opłata zgodna z taryfą operatora

Infolinia jest czynna przez całą dobę.

/media_files/9a5670f0-95af-4e04-815b-85cd08773bf7.png