Nowe możliwości w aplikacji IKO
16.12.2020
Sprawdź, z jakich funkcji skorzystasz w najnowszej wersji aplikacji IKO na Android i iOS.
Nowe dyspozycje bez wychodzenia z domu (Android i iOS)
- Zgłoszenie utraty dowodu osobistego / paszportu
Jeżeli dane dokumentów, których utratę zgłaszasz, były podane w Twoich danych w banku, przekażemy informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich. Wybierz Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne i złóż nową Dyspozycję.
Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję w IKO. - Zmiana dnia spłaty raty pożyczki gotówkowej
Twoje dane kontaktowe w IKO (Android)
- Teraz w IKO możesz sprawdzić, czy Twoje dane podane w banku są aktualne.
- Niektóre dane, np. PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu, ze względów bezpieczeństwa prezentujemy w formie zamaskowanej. Żeby zobaczyć te dane, wystarczy podać PIN do aplikacji.
- Możesz mienić swój adres e-mail oraz włączyć albo wyłączyć zgodę marketingową.
Więcej o danych kontaktowych w IKO
Kontakt
Infolinia PKO Banku Polskiego
800 302 302
brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora
(+48) 81 535 60 60
opłata zgodna z taryfą operatora
Infolinia jest czynna przez całą dobę.
/media_files/9a5670f0-95af-4e04-815b-85cd08773bf7.png