Nowość w kantorze internetowym w IKO

22.12.2020
Teraz PLN za sprzedaną walutę prześlesz bezpośrednio na konto w innym banku również w aplikacji IKO – bez dodatkowych opłat.

Wystarczy, że w aplikacji IKO:

  • podepniesz swoje konto w innym banku w ramach otwartej bankowości (Inteligo, Bank Pekao, mBank, Santander, BNP Paribas, Millennium, Alior Bank i ING),
  • podczas sprzedaży waluty w kantorze wskażesz podpięte konto w innym banku.

Więcej o kantorze internetowym

Kontakt

Infolinia PKO Banku Polskiego

800 302 302
brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora

(+48) 81 535 60 60
opłata zgodna z taryfą operatora

Infolinia jest czynna przez całą dobę.

/media_files/9a5670f0-95af-4e04-815b-85cd08773bf7.png