Przejdź to głównej części strony

[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną

22.02.2024
Ze względu na zaplanowane prace techniczne mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z serwisów i usług PKO Banku Polskiego.

Od piątku 23 lutego od godz. 22:00 do soboty 24 lutego do godz. 8:00 w serwisie internetowym i telefonicznym iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia Moje Podróże24, PKO DOM, PKO MOTO, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.

Bankowość elektroniczna iPKO i karty płatnicze, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.

Dodatkowo w niedzielę 25 lutego od godz. 01:00 do godz. 02:00 mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępności:

  • serwisu pkobp.pl i innych serwisów banku
  • aplikacji mobilnej IKO, serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i funkcji otwartej bankowości
  • aplikacji mobilnej i serwisu iPKO biznes
  • aplikacji mobilnej i serwisu PKO Junior
  • przelewach i płatnościach w sklepach internetowych

Wszystkie karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać bez zmian. Prosimy wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.

Przepraszamy za utrudnienia.

Masz pytania?

Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt