[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną
22.02.2024
Ze względu na zaplanowane prace techniczne mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z serwisów i usług PKO Banku Polskiego.
Od piątku 23 lutego od godz. 22:00 do soboty 24 lutego do godz. 8:00 w serwisie internetowym i telefonicznym iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia Moje Podróże24, PKO DOM, PKO MOTO, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.
Bankowość elektroniczna iPKO i karty płatnicze, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.
Dodatkowo w niedzielę 25 lutego od godz. 01:00 do godz. 02:00 mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępności:
- serwisu pkobp.pl i innych serwisów banku
- aplikacji mobilnej IKO, serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i funkcji otwartej bankowości
- aplikacji mobilnej i serwisu iPKO biznes
- aplikacji mobilnej i serwisu PKO Junior
- przelewach i płatnościach w sklepach internetowych
Wszystkie karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać bez zmian. Prosimy wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.
Przepraszamy za utrudnienia.
Masz pytania?
Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt