Przejdź to głównej części strony

Samsung Pay, nowa metoda płatności, dostępna w PKO Banku Polskim

28.10.2025
Klienci PKO Banku Polskiego od 28.10.2025 r. mogą dodać swoją kartę debetową lub kredytową do aplikacji Samsung Wallet i płacić zbliżeniowo za pomocą urządzeń Galaxy (smartfona lub smartwatcha).

Telefon lub zegarek musi mieć odpowiednią wersję systemu Android (minimum 11) i najnowszą wersję aplikacji Samsung Wallet oraz funkcję NFC.

Jak uruchomić Samsung Pay?

Klient PKO Banku Polskiego, żeby skorzystać z Samsung Pay wystarczy, że:

  1. Zaktualizuje aplikację Samsung Wallet na swoim urządzeniu Samsung Galaxy
  2. Doda kartę płatniczą (debetową lub kredytową PKO Banku Polskiego)
  3. Może płacić zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem Samsung Galaxy wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

Aplikacja Samsung Wallet jest dostępna do pobrania w Galaxy Store oraz Google Play. Po uruchomieniu Samsung Wallet należy zalogować się na konto Samsung, a następnie dodać swoją kartę płatniczą, postępując zgodnie z instrukcjami, wpisując dane karty lub skanując ją aparatem, a potem przechodząc proces weryfikacji.

Samsung Pay umożliwia szybkie i bezpieczne transakcje z wykorzystaniem uwierzytelniania biometrycznego lub kodu PIN urządzenia. Dane karty nie są przechowywane w telefonie ani przesyłane podczas płatności, co zapewnia wysoki poziom ochrony.

Aplikacja Samsung Wallet oprócz podpięcia kart płatniczych i używania Samsung Pay umożliwia przechowywanie w jednym miejscu także innych cyfrowych kart i dokumentów - biletów lotniczych, kart lojalnościowych i kluczy cyfrowych (np. do samochodu czy domu). Wszystkie te elementy są dostępne w smartfonie lub smartwatchu Galaxy.

Masz pytania?

Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt