Uwaga na fałszywe wiadomości o płatnościach BLIK (Facebook i Messenger)
Ostrzegamy przed fałszywymi wiadomościami w serwisie Facebook i aplikacji Messenger, w których oszuści podszywają się pod Twoich znajomych i proszą o przelew BLIK.
Zachowaj ostrożność:
-
Zadzwoń do osoby, która wysyła do Ciebie wiadomość, i potwierdź jej prośbę, nim zdecydujesz się zrobić przelew BLIK-iem.
-
Korzystaj z dwuskładnikowego uwierzytelnienia logowania do kont na Facebooku i innych serwisach społecznościowych.
-
Nie podawaj nikomu danych do logowania do swoich serwisów społecznościowych, żeby uniknąć przejęcia Twojego profilu przez niepowołane osoby.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących korzystania z bankowości elektronicznej lub mobilnej, prosimy – skontaktuj się telefonicznie z konsultantem pod numerem 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 60 60 (do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora).
Działajmy razem, aby zwiększyć ochronę Twoich finansów