Od 15.01.2019 r. zmienia się domyślna wysokość dziennych limitów transakcji w aplikacji IKO z 1 000 zł na 3 000 zł dla wszystkich typów operacji. Nie zmieniają się domyślne kwoty pojedynczych transakcji bez kodu PIN ani maksymalna dzienna liczba transakcji.
- Kogo dotyczy zmiana? Wszystkich użytkowników aplikacji IKO, którzy mają ustawiony limit „Domyślny”
- Kogo nie dotyczy zmiana? Użytkowników aplikacji IKO, którzy mają ustawiony limit „Komfortowy”, „Zawsze z PIN-em” lub „Dla użytkownika”
Jak zarządzać limitami IKO?
Wystarczy zalogować się do serwisu iPKO, przejść do zakładki „IKO” i wybrać „Zmień limity”. Masz do wyboru opcje:
- Komfortową - jeśli wykonujesz dużo transakcji w IKO i potrzebujesz najwyższych dostępnych limitów
- Dla użytkownika - dzięki której samodzielnie decydujesz o wysokości każdego limitu
- Zawsze z PIN-em
Zmień limity IKO w serwisie iPKO
Zobacz nowe limity domyślne:
Maksymalna dzienna liczba transakcji | Maksymalna dzienna kwota transakcji | Kwota pojedynczej transakcji bez kodu PIN | |
Przelew na telefon | 20 | 3 000 zł | 50,00 zł |
Transakcja w terminalu płatniczym przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK | 20 | 3 000 zł | 100,00 zł |
Wypłata z bankomatu przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK | 20 | 3 000 zł | 100,00 zł |
Płatności internetowe przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK | 20 | 3 000 zł | 50,00 zł |
Przelew zwykły | 20 | 3 000 zł | 50,00 zł |