2012-02-24

Serwis mobilny iPKO został wzbogacony o kolejne nowe funkcjonalności, które dotychczas były dostępne tylko w serwisie internetowym iPKO. Korzystając z iPKO za pomocą telefonu - oprócz dotychczas dostępnych funkcjonalności – teraz możesz również:

  • przeglądać informację o kredytach, kartach kredytowych, zleceniach stałych oraz poleceniach zapłaty;
  • mieć dostęp do listy transakcji oczekujących i anulowanych, a także listy blokad na rachunkach;
  • zarejestrować zgłoszenia (analogicznie jak w sekcji „Kontakt” w serwisie internetowym iPKO) oraz sprawdzić informację o numerach telefonów do Banku oraz przydatnych linkach;
  • doładować telefon komórkowy na podstawie utworzonego wcześniej w serwisie internetowym szablonu zdefiniowanego doładowania.

Przypominamy, że serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO. Więcej o serwisie mobilnym iPKO