2017-10-17

 

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z projektem prowadzonym wspólnie z ZenCard – narzędziem do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Klienci drogerii, którzy będą chcieli przystąpić do Klubu LifeStyle, będą mogli zapisać się do programu bezpośrednio z poziomu terminala płatniczego. To kolejna współpraca ZenCard, od czasu przejęcia tej firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br., z ogólnopolską siecią handlową i następny innowacyjny projekt drogerii Super-Pharm po sukcesie wdrożenia kanału sprzedaży online.

ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, która daje m.in. możliwość cyfrowego zapisywania się do programów lojalnościowych z wykorzystaniem terminala płatniczego. To unikalne narzędzie zapewni klientom drogerii Super-Pharm komfortową i szybką rejestrację do Klubu LifeStyle. Pilotaż tego rozwiązania zostanie uruchomiony wkrótce w dwóch z kilkunastu placówek w Warszawie. Po fazie testowej, planowane jest wdrożenie rozwiązania w pozostałych drogeriach w Polsce. Obecnie drogerie Super-Pharm działają w największych miastach Polski i obejmują łącznie 74 placówki.

- Klub LifeStyle to program lojalnościowy stworzony dla Klientów drogerii Super-Pharm, dzięki któremu jego członkowie mają dostęp do specjalnie dla nich przygotowywanych ofert i spersonalizowanych kuponów. Obecnie należy do niego już 1,6 mln uczestników – mówi Witold Lelental, dyrektor finansowy i członek zarządu Super-Pharm Poland Sp. z o.o. – Współpraca z ZenCard pomoże nam zoptymalizować nasze działania wychodzące naprzeciw oczekiwaniom profesjonalnej obsługi klientów. Dzięki temu zapewnimy klientom drogerii Super-Pharm maksymalną wygodę zapisywania się i korzystania z członkostwa w Klubie LifeStyle. Po udanym pilotażu będziemy kontynuować współpracę, korzystając z najnowocześniejszego na rynku rozwiązania do zarządzania programem lojalnościowym.

Punkty LifeStyle, atrakcyjne rabaty oraz inne przywileje dla Klubowiczów będą dostępne natychmiast po zarejestrowaniu się klienta na terminalu płatniczym i aktywacji karty LifeStyle przez kasjera. Wdrożenie tego narzędzia znacznie usprawni proces zapisywania się do programu z perspektywy klientów oraz przyspieszy ich profesjonalną obsługę.

- Klub LifeStyle to jeden z najbardziej rozwiniętych programów lojalnościowych na rynku, który dzięki naszemu innowacyjnemu rozwiązaniu zwiększy swoją przewagę konkurencyjną. Przy obsłudze ponad miliona klientów zaawansowana technologia staje się niezbędna do sprawnego zarządzania programem, a ZenCard właśnie to zapewnia – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel firmy ZenCard. Celem wdrożenia narzędzia ZenCard w drogerii Super-Pharm jest usprawnienie rejestracji w Klubie LifeStyle i lepsze dopasowanie oferty sprzedażowej do potrzeb klientów, zapewniając przy tym całkowitą zgodność z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Cieszymy się, że to właśnie drogeria Super-Pharm jako pierwsza skorzysta z fundamentalnej funkcjonalności technologii ZenCard.

ZenCard
ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych, które działa na terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także w sklepach internetowych. ZenCard powstał w 2013 roku, a jego założycielami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński. Rewolucyjną technologię wsparły fundusze LMS Invest oraz SpeedUp Group, a do jej rozwoju przyczynił się także udział w programie akceleracyjnym MasterCard Start Path. W 2017 roku ZenCard stał się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

Super-Pharm
SUPER-PHARM to sieć sklepów obejmująca 74 placówki na terenie całej Polski, zlokalizowane przede wszystkim w największych i najbardziej prestiżowych centrach i galeriach handlowych oraz najlepszych lokalizacjach ulicznych. Pierwszy sklep został otwarty w 2001 roku w Galerii Mokotów. Klienci i branża doceniają profesjonalizm i obsługę klienta Super-Pharm. Od lat firma jest laureatem wielu nagród i wyróżnień wskazujących na najwyższy standard usług, dbałość o Klienta, wiarygodność i rzetelność biznesową, profesjonalizm, a ponad wszystko jest właścicielem marki cieszącej się uznaniem i sympatią wśród Klientów. Jej motto przewodnie to „Super-Pharm – recepta na piękno, recepta na zdrowie”. Więcej informacji: WWW.SUPERPHARM.PL.