2016-06-22

Od dnia 28 czerwca 2016 r. PKO Bank Polski wprowadza zmiany w usługach płatności internetowych polegające na systematycznym udostępnianiu autoryzacji transakcji kodem BLIK lub numerem czeku BLIK z aplikacji IKO w ramach usługi „Płacę z iPKO”.

Dzięki tej zmianie Klienci Banku będą mieli w jednym miejscu udostępnione dwie możliwości autoryzacji transakcji:

  • po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego iPKO, przy użyciu kodu jednorazowego SMS, tokena iPKO lub karty kodów jednorazowych, tak jak w dotychczasowym procesie,
  • za pomocą kodu BLIK z aplikacji mobilnej IKO, bez konieczności logowania się do serwisu iPKO.

Dzięki dodaniu autoryzacji kodem BLIK do „Płacę z iPKO” użytkownicy aplikacji IKO będą mogli dokonywać w ten wygodny sposób płatności w większości sklepów internetowych na polskim rynku!

Osoby, które do tej pory korzystały z usługi „Płacę z iPKO” będą mogły dokonywać płatności w ten sam niezmieniony sposób.

Zachęcamy do korzystania z nowej metody autoryzacji transakcji w ramach usługi „Płacę z iPKO”.

Więcej o usłudze „Płacę z iPKO”

Więcej o aplikacji mobilnej IKO

Więcej o kodzie BLIK i czeku BLIK