RFI dotyczące wyboru dostawcy usług w ramach projektu Employee Advocacy
PKO BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA
DEPARTAMENT KOMUNIKACJI KORPORACYJNEJ
Warszawa
ul. Puławska 15
OGŁASZA
Nr. RFI dotyczące wyboru dostawcy usług w ramach projektu Employee Advocacy
RFI Zapytanie dotyczące świadczenia usług na rzecz budowania projektu Employeee Advocacy, zakupu platformy dla ambasadorów PKO Banku Polskiego do promowania treści wizerunkowych na temat banku na profilach pracowników w mediach społecznościowych i mierzenia efektów tych działań.
Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie Employer Advocacy oraz Social Selling zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do nieniejszego Zapytania
Oferenci zainteresowani udziałem w RFI powinni przesłać odpowiedź drogą elektroniczną na adres wskazany w Załaczniku Nr 1
Termin nadsyłania odpowiedzi upływa w dniu 08.11.2024 roku, o godzinie 15:00.
PKO Bank Polski SA informuje, iż otrzymany materiał nie będzie traktowany, jako Państwa oferta w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz, że w przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu procesu wyboru dostawcy usługi w trybie przetargowym lub innym, może zostać podjęta decyzja o niezaproszeniu Państwa do jego udziału bez żadnych skutków prawnych, w tym w zakresie odpowiedzialności odszkodowawczej. Bank zastrzega sobie prawo do nieprzedstawienia oraz uzasadnienia decyzji w tym zakresie.
Zapraszamy do współpracy
Jesteśmy otwarci na projekty w różnych obszarach z małymi i dużymi podmiotami
Dokumenty do pobrania