Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością słuchu
Według Polskiego Związku Głuchych w Polsce żyje ok. 50 tys. osób z uszkodzeniami słuchu w stopniu znacznym i głębokim, a nawet 800 tys. osób jest słabosłyszących. Swobodna i komfortowa komunikacja jest im potrzebna każdego dnia – także w kontakcie z bankiem. My to rozumiemy i działamy.
Jak skorzystać z pomocy tłumacza Migam w oddziale i agencji?
- Poinformuj doradcę, że chcesz komunikować się w PJM – pokaż np. międzynarodowy znak języka migowego lub wskaż na swoje ucho
- Na telefonie wpisz w przeglądarce www.pkobp.pl/migam
- Na stronie kliknij w przycisk „Połącz z tłumaczem”
- Wyraź zgody na dostęp przeglądarki do kamery i mikrofonu urządzenia, a następnie poczekaj na połączenie video z tłumaczem języka migowego
Z tłumacza Migam możesz skorzystać w oddziałach:
- od poniedziałku do piątku do 8:00 do 19:00
- w soboty do 10:00 do 16:00
Na jakim urządzeniu skorzystasz z tłumacza?
- Na każdym urządzeniu mobilnym, czyli np. smartfonie lub tablecie
- Urządzenie musi być połączone z internetem i mieć aktualną przeglądarkę Chrome, Firefox lub Safari
- Musisz mieć też przednią kamerą i mikrofon, które działają
Gdzie sprawdzisz, jak dostępne są oddziały?
W naszej wyszukiwarce oddziałów znajdziesz informacje, czy dany oddział oferuje:
- obsługę klientów na wózkach
- udogodnienia dla osób niewidomych
- miejsca parkingowe
Zawsze możesz też wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym.
Jak zwiększyć komfort wizyty?
- Umów się na spotkanie z doradcą online – unikniesz kolejek i zyskasz więcej czasu na spokojną rozmowę
- Skorzystaj ze spokojnej przestrzeni – w wielu oddziałach zapewniamy miejsca, gdzie ograniczamy hałas i bodźce
- Poznaj dokumenty przed wizytą – udostępniamy wzory dokumentów online
Serwis iPKO i aplikacja IKO – bank zawsze pod ręką
Nie musisz odwiedzać oddziału, by załatwić większość spraw. Nasz serwis iPKO i aplikacja IKO są zaprojektowane tak, aby być proste i intuicyjne.
Znajdziesz w nich informacje m.in. o:
- stanie konta
- przelewach
- opłatach i prowizjach
- produktach kredytowych
- usługach i produktach dodatkowych, np. lokatach czy ubezpieczeniu
Serwis iPKO i aplikacja IKO to usługi bankowości elektronicznej.
Dostępność zaczyna się od słuchania
Nasz bank jest patronem serii reportaży i rozmów „Dostępność” w Radiu Nowy Świat.
Posłuchaj 3. reportażu „Niesłyszalność”, w którym Anna Rokicińska przedstawia historię Bartosza Niewiadomskiego, głuchoniewidomego, który mieszka w Warszawie.