Po raz kolejny rywalizujemy o statuetkę Złotego Bankiera w 3 kategoriach.
To Twój głos może zdecydować o naszym zwycięstwie.
Zagłosuj na projekty PKO Banku Polskiego!
Głosowanie trwa od 4 do 17 marca - przejdź na stronę plebiscytu Złoty Bankier 2019
Kategoria: Spot reklamowy
„100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego” – jubileuszowy spot Banku to podróż przez kluczowe etapy jego rozwoju, nowatorskie produkty, wielkie inwestycje, fintechowe rozwiązania. Filmowa opowieść rozpoczyna się 7 lutego 1919 r., gdy do Warszawy przybywa Józef Piłsudski, aby podpisać dekret powołujący PKO. Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk, wspierany przez Wiktora Mentlewicza („Miasto „44”, „Ida”, „Zimna wojna”):
Kategoria: Bank wrażliwy społeczne
„Pomaganie przez zbliżanie” to akcja charytatywna PKO Banku Polskiego i jego Fundacji, której celem było wsparcie wychowanków domów dziecka rozpoczynających samodzielne życie. Za każdą płatność Klientów Banku realizowaną zbliżeniowo telefonem z aplikacją IKO Bank przekazywał 50 groszy na realizację celu. Ostatecznie, Bank wsparł akcję kwotą pół miliona złotych. Jej ambasadorami byli Maciej Musiał i Maciej Kurzajewski:
Kategoria: Social Media
Media społecznościowe to ważny element komunikacji PKO Banku Polskiego z Klientami. Codziennie do ich dyspozycji pozostają: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram i Wykop. Poprzez te kanały bankowi eksperci odpowiadają na pytania internautów, wyjaśniają pojawiające się problemy i zbierają ich opinie. Wszystkie te informacje są dla Banku bardzo cenne i pozwalają doskonalić ofertę, by w pełni odpowiadać na oczekiwania Klientów.