Czego potrzebujesz, żeby umówić się na wideokonferencję z naszym Doradcą? Wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową (zalecamy Chrome). Upewnij się, że Twoje urządzenie jest wyposażone w kamerę, głośnik oraz mikrofon. Wideorozmowy, do których dołączysz przez telefon, będą prowadzone w aplikacji Google Meet.
Nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 9:00 do 17:00. Rozmowy z doradcami są nagrywane - jeżeli nie wyrażasz na to zgody, nie dołączaj do spotkania.
Doradca online to usługa skierowana do wszystkich zainteresowanych ofertą PKO Banku Polskiego.
Podczas rozmowy możesz otrzymać informacje na temat oferty banku. Możesz również skorzystać z naszej oferty produktowej przy wsparciu doradcy.
Obsługiwane produkty dla klientów indywidualnych:
Obsługiwane produkty dla klientów firmowych:
Możesz też zamówić wideorozmowę z doradcą firmowym o ofercie dla Twojego biznesu w naszym banku
Formularz rejestracyjny jest dostępny online 24 godziny na dobę.
Na podstawie formularza doradca zaprosi Cię do wideorozmowy w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00. O zbliżającym się terminie rozmowy poinformujemy Cię przez SMS i email.
Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.
E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Zwróć uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.
Usługa realizowana wspólnie z Operatorem Chmury Krajowej.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności