Masz pytania lub chcesz wypełnić wniosek, np. o pożyczkę gotówkową z naszą pomocą? Umów spotkanie z doradcą, masz do wyboru:
Wybierz termin, temat i formę spotkania.
Umów spotkanie z doradcąWystarczy, że wypełnisz krótki formularz rejestracyjny, w którym wskażesz temat rozmowy oraz formę i czas spotkania. Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres email i nr tel. otrzymasz potwierdzenie i szczegóły spotkania.
Doradca zadzwoni we wskazanym przez Ciebie terminie. Rozmowy z doradcami są nagrywane.
Wideorozmowy z doradcami są nagrywane. Usługa jest realizowana wspólnie z Operatorem Chmury Krajowej.
Przyjdź do wybranego oddziału w wskazanym na formularzu terminie – nasz doradca będzie na Ciebie czekał. Doradca może dzwonić do Ciebie przed spotkaniem w celu ustalenia szczegółów, możesz też sam skontaktować się z doradcą, jego numer otrzymasz w potwierdzeniu spotkania.
Umów spotkanie z doradcą to usługa skierowana do wszystkich zainteresowanych ofertą PKO Banku Polskiego.
Podczas rozmowy zdalnej możesz otrzymać informacje na temat oferty banku. Możesz również skorzystać z naszej oferty produktowej przy wsparciu doradcy.
Produkty dla klientów indywidulanych obsługiwane zdalnie:
Produkty dla klientów firmowych obsługiwane zdalnie:
Możesz też zamówić telefon lub wideorozmowę z doradcą firmowym o ofercie dla Twojego biznesu w naszym banku
Formularz rejestracyjny jest dostępny online 24 godziny na dobę.
Na wideorozmowę możesz umówić się w wybranym przez siebie terminie w kolejnych dniach. Jeśli chcesz porozmawiać z wideodoradcą jak najszybciej możesz zająć kolejkę, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą nawet jeszcze tego samego dnia.
Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.
E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Zwróć uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.
Możesz zweryfikować tożsamość pracownika banku w aplikacji IKO:
Jeśli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302.
Nie masz aplikacji IKO? Zadzwoń na infolinię i poproś o weryfikację pracownika banku.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie