Informację o przekroczeniu limitu maksymalnego otrzymasz w trakcie transakcji. Zarejestrowane transakcje internetowe powyżej limitu maksymalnego będą potwierdzane i realizowane w usłudze bankowości telefonicznej u konsultanta serwisu telefonicznego iPKO. Dodatkowo, jako działanie zwiększające bezpieczeństwo, wybrane transakcje o różnej wartości są kierowane do dodatkowego potwierdzenia poprzez kontakt telefoniczny konsultanta serwisu telefonicznego PKO Banku Polskiego. 

 

Limit dzienny

Limit dzienny jest dodatkowym zabezpieczeniem i obejmuje transakcje zlecane przez serwis internetowy iPKO oraz serwis telefoniczny iPKO:

  • Limit dzienny ogranicza kwotę transakcji w danym dniu, ale nie obejmuje:
  • Limity dzienne mogą być indywidualne dla każdego współposiadacza rachunku (każdy wyznacza własny) i pełnomocnika (wyznacza właściciel rachunku).
  • Limity dzienne można zmieniać w serwisie internetowym iPKO lub przez serwis telefoniczny iPKO po połączeniu z konsultantem. Zmiany będą obowiązywać od razu po zatwierdzeniu.

 

Limit dzienny a polecenie przelewu z datą przyszłą

Przelew z datą przyszłą obniża Twój limit dzienny w dniu zlecania przelewu. Jeżeli za przelew będzie pobrana opłata, nie obniży ona kwoty limitu. 

 

Limit dzienny a zlecenie stałe

Utworzenie lub modyfikacja zlecenia stałego obniża Twój limit dzienny w dniu zlecenia, a nie w dniu realizacji przelewu. Jeżeli kwota zlecenia przekracza dopuszczalny limit na dany dzień, nie będziemy mogli jej zrealizować.

 

Jak zmienić limit dzienny w serwisie iPKO?

  • Zaloguj się do serwisu iPKO, wejdź w Ustawienia i następnie w Limity płatności.
  • Możesz wybrać też inną drogę: a wtedy przechodzisz kolejno Moje produkty Konta i wybierasz konto, w którym chcesz zmienić limit. Pod przyciskiem Szczegóły znajdziesz Zmień limit dzienny – to tutaj ustawisz dogodne dla siebie wysokości limitów dziennych.

 

Jak sprawdzić swój limit dzienny i kwotę pozostałą do wykorzystania?

  • Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wybierz kolejno Moje produkty, a następnie Konta i wybierz konto, które Cie interesuje i przycisk Szczegóły LUB
  • Zaloguj się do serwisu telefonicznego iPKO i połącz się z konsultantem.