Co możesz zyskać dzięki otwartej bankowości?

 

Widzisz swoje wszystkie finanse w jednym miejscu – masz prosty dostęp do informacji o rachunkach w innych bankach dzięki jednej aplikacji i jednemu logowaniu. Możesz zapoznać się z saldem oraz historią transakcji bez konieczności przełączania się między różnymi systemami bankowymi.

Łatwiejsza wymiana walut w kantorze internetowym – możesz wysyłać waluty na wybrane konta w innych bankach bez opłat.

Ciekawsze oferty i szybsze pożyczki – jeżeli tylko zechcesz, przedstawimy Ci oferty jeszcze lepiej dopasowane do Twoich potrzeb, na podstawie np. historii transakcji z kont w innych bankach.


Pamiętaj, że jeśli korzystasz z Kantoru PKO Banku Polskiego to po dodaniu konta z innego banku w IKO  możesz już na ten rachunek wysyłać wymienioną walutę w iPKO lub IKO

Zobacz więcej


Lista banków, których rachunki możesz widzieć w IKO i Kantorze PKO

Aktualnie możesz dodać w IKO rachunki prowadzone przez Inteligo i 9 zewnętrznych banków. Poniższa lista będzie systematycznie poszerzana

Inteligo
Alior
BNP Paribas
ING
Mbank
Millennium
Nest Bank
Pekao SA
Santander
Credit Agricole

Otwarta bankowość jest bezpieczna

  • W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi w aplikacji IKO
  • PKO Bank Polski nigdy nie otrzymuje wglądu do Twoich danych do logowania w innym banku
  • Dodanie konta z innego banku w IKO nie powoduje, że bank ten otrzymuje również dostęp do Twoich kont w PKO

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Po dodaniu konta z innego banku w IKO poprosimy Cię o określenie, czy jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem
  • Konto Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank Polski, dlatego też dodając je w IKO nie musisz wyrażać zgody na Regulamin świadczenia usługi dostępu do informacji o rachunku
  • Konta z innych banków widoczne w IKO aktualizują się automatycznie przy logowaniu do aplikacji. W dowolnej chwili możesz także kliknąć w przycisk „Odśwież”
  • Dodatkowo, nie rzadziej niż co 90 dni, Twój bank będzie prosić nas o przedłużenie dostępu  do Twoich kont. W tym celu, przy próbie odświeżenia konta w IKO przekierujemy Cię na stronę logowania Twojego banku z prośbą o ponowne uwierzytelnienie dla podłączonych kont.
  • Żeby odpiąć konto z innego banku, wystarczy w aplikacji przejść do szczegółów konta i w menu kontekstowym wybrać opcję „Odepnij konto”. Operacja odłączania jednego konta z danego banku spowoduje również odłączenie pozostałych kont.
  • Masz konto w Inteligo? Możesz je dodać do aplikacji IKO powiązanej z rachunkami w PKO Banku Polskim, ale nie odwrotnie

Otwarta bankowość w PKO Banku Polskim

Pytania i odpowiedzi

Poznaj przydatne pojęcia

Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy iPKO to usługi bankowości elektronicznej. Aplikacja IKO dostępna jest dla telefonów z systemami Android, iOS (iPhone), Windows Phone w wersjach systemów operacyjnych uwzględnionych w warunkach technicznych aplikacji IKO. Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.