Jak skorzystać z wideoweryfikacji w aplikacji IKO?

 

Zanim potwierdzimy Twoją tożsamość za pomocą zdjęcia, poprosimy Cię o zgodę na wykorzystanie wizerunku.

Pamiętaj, że wideoweryfikacja jest bezpieczna i nie można z niej skorzystać przy użyciu skradzionego dowodu osobistego (dane z dokumentu tożsamości są sprawdzane automatycznie, a rysy twarzy porównywane ze zdjęciem z dowodu - wszystko to działa w ramach zaawansowanego systemu).

Zrób zdjęcie dowodu osobistego z obu stron:

  1. Dopasuj dokument do ramki wyświetlonej na ekranie 
  2. Upewnij się, że masz dobre oświetlenie i tło (jednolite i kontrastujące z dowodem osobistym). Po zrobieniu zdjęcia sprawdź, czy wszystkie informacje z dowodu zostały zapisane.

Zrób zdjęcie swojej twarzy: 

  1. Ustaw twarz na wprost aparatu fotograficznego i dopasuj do ramki. Pamiętaj, że nie możesz mieć nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami ani innych rzeczy, które utrudniają rozpoznanie twarzy. 
  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami – poprosimy Cię np. o zrobienie kilku gestów: obrócenie głową lub mruganie.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wideoweryfikacja jest bezpieczna?

2. Co zrobić, gdy nagranie dowodu się nie rozpoczęło?

3. Co zrobić, gdy moje zdjęcie jest rozmyte i nieczytelne?

4. Dlaczego aplikacja prosi mnie o powtórzenie nagrania?

5. Co zrobić, gdy zdjęcia długo się wysyłają?

6. Dlaczego aplikacja nie uzupełniła mi wszystkich pól na wniosku?

7. Co zrobić, gdy informacje zaczytane z dowodu mają błędy?

8. Gdzie znajdę numer klienta?

9. Jak dostanę hasło do logowania?

10. Mam złożony wniosek o konto, ale nie mogę zrobić przelewu

11. Jak długo trwa złożenie wniosku?

12. Co się stanie, jeśli przerwę proces otwierania konta?

13. Co zrobić, gdy proces wideoweryfikacji zostanie przerwany nie z mojej winy?