Sprawdź, co zrobić, żeby odbierać korespondencję bankową online:

  • Jak zacząć odbierać wyciągi elektroniczne?
    • W serwisie internetowym iPKO wybierz konto, do którego chcesz otrzymywać wyciągi elektroniczne i przejdź do „Szczegółów
    • Na dole strony w sekcji Wyciągi wybierz „Zmień na elektroniczne 
  • Jak znaleźć wyciąg w iPKO?
    • W zakładce Moje produkty wybierz konto, z którego chcesz pobrać wyciąg
    • Przejdź do sekcji Wyciągi i wybierz jedno z 12 ostatnich zestawień 
  • Jak zacząć odbierać elektronicznie pozostałą bankową korespondencję?
    • Sprawdź, czy w Twoich danych w serwisie iPKO masz podany aktualny numer telefonu i adres e-mail – jeżeli nie, dodaj lub zmień je w iPKO
    • Wystarczy zalogować się do serwisu iPKO, przejść do „Ustawień” (w prawym górnym rogu) i skorzystać z opcji zmiany danych
    • Więcej o zmianie danych w serwisie internetowym iPKO

Pierwsze logowanie do serwisu internetowego iPKO jest jeszcze przed Tobą? Sprawdź, jak to zrobić.

Masz zablokowany dostęp do serwisu internetowego iPKO? To nic – sprawdź, jak to zmienić

 

Przypominamy:

  • Pracujemy nad udostępnieniem kolejnych dokumentów w wersji elektronicznej – o wszystkim informujemy na bieżąco w serwisie iPKO i aplikacji IKO.
  • Czasami, z uwagi na przepisy prawa lub zapisy w umowie, mamy obowiązek wysłać Ci dokumenty w wersji papierowej.