Podpisywanie dokumentów online – ważne informacje:

  • Nie musisz się nigdzie rejestrować ani zakładać konta
  • Nie instalujesz żadnego programu na swoim komputerze lub telefonie
  • Nic nie płacisz za korzystanie z usługi

 


Jak podpisać dokument na platformie PKO Banku Polskiego lub Autenti?

  • Otwórz e-mail od naszego doradcy, wejdź w link do dokumentu i podaj kod SMS, który zostanie automatycznie wysłany na Twój numer telefonu
  • Przeniesiesz się automatycznie na platformę PKO Banku Polskiego lub Autenti - wystarczy, że zapoznasz się z dokumentami i podpiszesz je kodem SMS. Bez względu na łączną liczbę dokumentów, do podpisu potrzebujesz jednego kodu SMS
  • Jeżeli dokument na platformie PKO Banku Polskiego wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat
  • Treści dokumentów są szyfrowane, a nadawca, czyli bank, dostaje potwierdzenie Twojego podpisu
  • Podpisany dokument będzie dostępny na Twojej skrzynce e-mail

Jak podpisać dokument w serwisie internetowym iPKO?

  • Po zalogowaniu do serwisu iPKO przejdź: Moje sprawy->Umowy i potwierdzenia
  • Najedź kursorem na dokument i wybierz „Szczegóły” – zobaczysz opcje „Zaakceptuj” i „Odrzuć”
  • Dokument podpisujesz swoim narzędziem autoryzacji
  • Jeżeli dokument wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię z serwisu iPKO do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat

Podpisywanie dokumentu na platformie Autenti – zobacz film


 

Autenti Sp. z o.o. świadczy usługę dostępu do platformy Autenti na podstawie umowy zawartej z PKO Bankiem Polskim.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Czym jest Autenti?

2. Gdzie mogę zgłosić problem z podpisaniem dokumentów na platformie PKO Banku Polskiego lub Autenti?

3. Mam link do dokumentu, ale nie mogę go otworzyć – co zrobić?

4. Gdzie w podpisanym dokumencie znajdują się podpisy?