W wypadku zagubienia lub kradzieży karty albo ujawnienia danych karty wydanej przez PKO Bank Polski, niezwłocznie zastrzeż ją w wybrany sposób:
Jeśli nie masz pewności, czy karta zginęła czy tylko się zapodziała, możesz ją czasowo zablokować i potem ponownie z niej korzystać po odblokowaniu.
Czasowa blokada kart umożliwia okresową blokadę możliwości używania karty płatniczej wydanej przez PKO Bank Polski (w tym dla Inteligo).
Jak włączyć czasową blokadę karty w aplikacji mobilnej IKO?
Jak włączyć czasową blokadę karty w serwisie internetowym iPKO?
W czasie zastrzegania karty przez serwis iPKO zostanie automatycznie złożony wniosek o wydanie nowej karty.
Jak unieważnić kartę w aplikacji mobilnej IKO?
W czasie zastrzegania karty przez aplikację mobilną IKO możesz zamówić nową kartę.
Zadzwoń na numer 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub na numer +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
W czasie zastrzegania karty przez infolinię możesz zamówić nową kartę.
Wyszukaj najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego na mapie lub na mapie w aplikacji mobilnej IKO.
W czasie zastrzegania karty w oddziale możesz zamówić nową kartę.
Po utracie poprzedniej karty możesz złożyć wniosek o wydanie nowej karty:
Zanim zamówisz kartę do konta możesz używać aplikacji mobilnej IKO tak, jak swojej karty:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie