W wypadku zagubienia lub kradzieży karty albo ujawnienia danych karty wydanej przez PKO Bank Polski, niezwłocznie zastrzeż ją w wybrany sposób:
Jeśli nie masz pewności, czy karta zginęła czy tylko się zapodziała, możesz ją czasowo zablokować i potem ponownie z niej korzystać po odblokowaniu.
Czasowa blokada kart umożliwia okresową blokadę możliwości używania karty płatniczej wydanej przez PKO Bank Polski (w tym dla Inteligo).
Jak włączyć czasową blokadę karty w aplikacji mobilnej IKO?
Jak włączyć czasową blokadę karty w serwisie internetowym iPKO?
W czasie zastrzegania karty przez serwis iPKO zostanie automatycznie złożony wniosek o wydanie nowej karty.
Jak unieważnić kartę w aplikacji mobilnej IKO?
W czasie zastrzegania karty przez aplikację mobilną IKO możesz zamówić nową kartę.
Zadzwoń na numer 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub na numer +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
W czasie zastrzegania karty przez infolinię możesz zamówić nową kartę.
Wyszukaj najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego na mapie lub na mapie w aplikacji mobilnej IKO.
W czasie zastrzegania karty w oddziale możesz zamówić nową kartę.
Po utracie poprzedniej karty możesz złożyć wniosek o wydanie nowej karty:
Zanim zamówisz kartę do konta możesz używać aplikacji mobilnej IKO tak, jak swojej karty: