Produkty i usługi dodatkowe

 

Otwórz konto na selfie

Otwórz konto na selfie

  1. Pobierz i uruchom aplikację IKO, a następnie wybierz opcję „Zostań klientem – otwórz konto” oraz „Otwarcie konta online”.
  1. Wybierz rodzaj konta i kartę płatniczą, podaj dane kontaktowe oraz udziel odpowiednie zgody.
  1. Zrób zdjęcia swojego dowodu osobistego i twarzy, sprawdź poprawność danych, wskaż adres zamieszkania, zaakceptuj oświadczenia i złóż wniosek. Podpisz umowę online i korzystaj ze swojego konta! Niektóre funkcje np. e-Urząd będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale.

    Więcej
Korzystaj ze swojego konta światowo

Korzystaj ze swojego konta światowo

Otwórz konto walutowe i podepnij je do swojej karty płatniczej wydanej do PKO Konta bez Granic, a możesz zyskać:
  • Brak przewalutowania3 - płacąc kartą na wakacjach czy w internecie np. 10 EUR, z konta walutowego w EUR pobierzemy dokładnie taką samą kwotę,
  • 0 zł za prowadzenie konta walutowego.

Swoje konto walutowe (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF) zasilisz w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego z bezpłatnym dostępem przez serwis iPKO i aplikację mobilną IKO.

Więcej o pakiecie walutowym

Więcej o przenoszeniu konta do PKO Banku Polskiego

Przenieś konto do PKO Banku Polskiego

  • Szybki proces online - otwórz konto w naszym banku, złóż dyspozycję o przeniesienie rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie
  • Możemy przenieść Twoje saldo oraz wszystkie lub wybrane przez Ciebie usługi płatnicze
  • Jeżeli chcesz, poinformujemy o zmianie konta bankowego Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje

Więcej o przenoszeniu konta do PKO Banku Polskiego

Dyspozycje online - załatwiaj formalności bez wychodzenia z domu

Dyspozycje online - załatwiaj formalności bez wychodzenia z domu

W serwisie internetowym iPKO możesz zlecić dyspozycje, a także pobrać dokumenty oraz zaświadczenia. Szybko i wygodnie.

Więcej

1 Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę/wartość bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym, w którym nastąpił zwrot albo anulowanie bezgotówkowej transakcji płatniczej.
2 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania: 
a. Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK lub HUF.

b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.

Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.