Umowę Bezpieczny Ekran z Digital Care sp. z o.o. zawierasz za pośrednictwem PKO Finat sp. z o.o.
Kupuję
Skorzystasz z ekspertyzy, transportu i naprawy lub wymiany Twojego ekranu
Uszkodzony smartfon nadasz kurierem lub paczkomatem
Naprawa z użyciem oryginalnych części w przypadku gwarancji producenta
Nie musisz podawać powodu uszkodzenia telefonu
Kup usługę w iPKO lub IKO
Otrzymasz kod do aktywacji usługi
Pobierz aplikację Bezpieczny Ekran
Aplikacja poprosi Cię o sprawdzenie stanu ekranu
Uzupełnij dane i wprowadź kod
Gotowe – usługa jest już aktywna na Twoim telefonie
12 zł miesięcznie.
Klienci PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu iPKO.
Bezpieczny Ekran to darmowa aplikacja, która sprawdza stan wyświetlacza w Twoim smartfonie. Możesz skorzystać z usługi, jeśli wyświetlacz Twojego telefonu nie jest uszkodzony.
Po zakupie musisz zweryfikować stan swojego ekranu, aby potwierdzić, że nie jest on uszkodzony – inaczej nie aktywujesz usługi.
Wynik weryfikacji może być negatywny, gdy:
Jeśli nie pomogła żadna wskazówka – zadzwoń na infolinię Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Szkodę zgłosisz online na www.bezpiecznyekran.pl lub na infolinii Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a my wyłączymy ją na koniec okresu rozliczeniowego.
Aby zrezygnować z Bezpiecznego Ekranu w serwisie iPKO przejdź do: Moje produkty → Usługi i zakupy → Wybierz produkt → Szczegóły i zarządzanie → Rezygnuj.
Pamiętaj – jeśli zechcesz ponownie skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran, zrobisz to dopiero po 6 miesiącach od rezygnacji. Oznacza to, że w razie uszkodzenia wyświetlacza, naprawą zajmiesz się we własnym zakresie i na własny koszt.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie