Nadanie PIN-u i aktywowanie karty do konta

Zanim zaczniesz korzystać z karty, nadaj do niej PIN – zrobisz to w serwisie iPKO, aplikacji IKO lub na naszej infolinii

Jak nadać PIN do karty?

1
Przejdź do Moje produkty → Karty i wybierz kartę, do której chcesz nadać PIN
2
Następnie wybierz Szczegóły i zarządzanie kartą → Nadaj PIN
3
Wprowadź nowy kod do karty i potwierdź go swoim narzędziem autoryzacji

Jak aktywować kartę do konta?

1
Przejdź do Moje produkty → Karty i wybierz kartę, którą chcesz aktywować
2
Kliknij Szczegóły i zarządzanie kartą → Aktywuj kartę i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie

Pamiętaj:

  • W serwisie iPKO i w aplikacji IKO aktywujesz tylko płatności mobilne i internetowe
  • Aby korzystać z karty fizycznej, podczas pierwszych zakupów włóż ją do terminala i potwierdź płatność PIN-em albo skorzystaj z bankomatu (wystarczy sprawdzić saldo) – w ten sposób aktywujesz też płatności zbliżeniowe
APLIKACJA IKO

Wygoda i bezpieczeństwo

Niezależnie gdzie jesteś, masz wszystko pod kontrolą. Płacisz telefonem albo BLIKIEM, gdy nie masz przy sobie karty. Kupujesz bilet na autobus, opłacasz parking.

*Bez opłat dla numerów krajowych w Polsce, w pozostałych przypadkach opłata zgodna ze stawką operatora.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis telefoniczny

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.