Przejdź to głównej części strony

Przelewy na numer telefonu

  • Przelewy BLIK są darmowe, trafiają od razu na konto odbiorcy i są dostępne 24/7/365 – to wygodny sposób na rozliczanie np. wspólnych zakupów, zrzutki na prezent lub pizzę
  • Chcesz wiedzieć, komu możesz przelać pieniądze na numer telefonu? Włącz oznaczanie odbiorców przelewów BLIK w swoich Kontaktach
  • Nie musisz już pamiętać 26-cyfrowego numeru konta – wystarczy numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze
INSTRUKCJA VIDEO

Jak zrobić przelew natychmiastowy BLIK?

Jak zlecić przelew na telefon BLIK?

1. W aplikacji IKO wejdź w Płatności → Przelew na telefon → Nowy przelew

2. Wybierz lub wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze. Żeby zrobić przelew, odbiorca i nadawca muszą mieć aplikację bankową i zarejestrowany numer w systemie BLIK

3. Uzupełnij pozostałe dane i potwierdź przelew

Jak zacząć odbierać przelewy na telefon BLIK?

Zarejestruj swój numer w systemie BLIK.

1. W aplikacji IKO wejdź w Ustawienia

2. Wybierz opcję Ustawienia BLIK → Przelew na telefon → Zarejestruj

3. Potwierdź rejestrację numeru PIN-em w aplikacji IKO. Gotowe. Możesz już  odbierać i wysyłać BLIKA

Jak wysłać Prośbę o przelew BLIK w aplikacji IKO?

Nie możesz doczekać się przelewu od znajomego? Przypomnij się i wyślij prośbę z gotowym przelewem do zaakceptowania. Prośbę o przelew BLIK możesz wysłać do osób, które mają konto w różnych bankach, korzystają z BLIKA i mają dostęp do tej funkcji w swojej aplikacji. Gdy korzystasz z funkcji w aplikacji IKO, musisz ją mieć w wersji min. 3.177.

Jak wysłać Prośbę o przelew BLIK w aplikacji IKO?

  • 1

    Przejdź do Płatności

  • 2

    Wybierz Prośba o przelew BLIK

  • 3

    Wpisz nazwę, kwotę przelewu (od 1 do 500 zł) oraz dodaj odbiorcę

    Możesz wysłać prośbę do wielu odbiorców jednocześnie na tę samą lub różną kwotę.

Jak odpowiedzieć na Prośbę o przelew BLIK?

Jak odpowiedzieć na Prośbę o przelew BLIK?

  • 1

    Wejdź w powiadomienie z Prośbą o przelew BLIK

  • 2

    Sprawdź dane przelewu – tytuł, kwotę i odbiorcę

  • 3

    Zatwierdź przelew – pieniądze od razu trafią na konto odbiorcy

Najczęściej zadawane pytania o przelewie na telefon

  • Wszystkie osoby, które mają aplikację IKO lub inną aplikację bankową, która działa w systemie BLIK. W obu przypadkach trzeba zarejestrować swój numer w systemie BLIK.
  • Rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Ustawienia BLIK → Oznacz odbiorców przelewów BLIK.
  • Na liście kontaktów w swoim telefonie zobaczysz logo BLIKA przy osobach, które odbierają przelewy na telefon w ramach systemu BLIK.
    Pamiętaj,  że dane o oznaczeniu tych osób są przetwarzane przez PKO Bank Polski tylko w bieżącym celu realizacji usługi. Nie mamy dostępu do Twojej listy kontaktów.