Konto walutowe w kilku prostych krokach w IKO
Jesteś rodzicem i otwierasz konto dla swojego nastolatka
- 1
Zaloguj się do aplikacji IKO
Wybierz Oferta → Konto dla dziecka → Konto walutowe
- 2
Wybierz walutę
Podepnij konto do karty z funkcją wielowalutową Twojego nastolatka i aktywuj kantor
- 3
Gotowe!
Gdy dostaniesz e-maila z potwierdzeniem, nastolatek może korzystać z konta
Jesteś nastolatkiem i otwierasz konto dla siebie
- 1
Zaloguj się do aplikacji IKO
Wybierz Oferta → Konto dla dziecka → Konto walutowe
- 2
Wybierz walutę
Podepnij konto do karty z funkcją wielowalutową i aktywuj kantor
- 3
Gotowe!
Gdy rodzic potwierdzi Twój wniosek, możesz już korzystać z konta walutowego
Wyjaśniamy oznaczenia:
1 Dotyczy przelewów zleconych w serwisie iPKO lub aplikacji IKO z Konta walutowego prowadzonego w tej samej walucie, w opcji kosztowej SHA (tzn. w polu: "Kto ma pokryć koszty przelewu" wybierzesz wartość "Dzielone", a w polu "Data waluty dla banku" wartość "Standard"), jeśli w poprzednim lub bieżącym miesiącu kalendarzowym (przed zleceniem przelewu) dokonano wymiany dowolnej waluty w naszym kantorze internetowym. Jeśli przelewy potwierdzasz kodem z karty kodów jednorazowych, dodatkowa opłata to 0,50 zł.
2 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie płacić za przewalutowanie:
- Transakcja musi być w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF
- Masz konto w walucie transakcji (jednej z wyżej wymienionych), które jest podpięty do karty w chwili realizacji płatności
- Na Koncie walutowym masz kwotę, która wystarczy do zrealizowania transakcji
- Nie skorzystasz z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych