Przejdź to głównej części strony

Ubezpieczenie na szóstkę

Więcej o ubezpieczeniu

  • Warunki ochrony "Ubezpieczenia na szóstkę" posiadaczy kart kredytowych PKO BP zostały przygotowane specjalnie dla Klientów PKO Banku Polskiego, dzięki temu stanowią gwarancję szerokiego zakresu ochrony ubezpieczeniowej i minimum wyłączeń. Przystąpienie do ubezpieczenia jest proste i wygodne - następuje ono w trakcie popisywania umowy o wydanie karty kredytowej i wymaga podpisania krótkiej deklaracji zgody na objęcie ochrona ubezpieczeniową. Ochrona ubezpieczeniowa przedłuża się automatycznie na kolejne okresy ubezpieczenia, dzięki czemu Klient oszczędza swój czas.

    "Ubezpieczenie na szóstkę"obejmuje, w zależności od rodzaju karty:

    • ubezpieczenie zakupów
    • ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny
    • ubezpieczenie gotówki od rabunku
    • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
    • ubezpieczenie opóźnienia dostarczenia bagażu
    • ubezpieczenie bagażu
    • ubezpieczenia Assistance - Assistance medyczne i Assistance DOM

    Ubezpieczenie Assistance medyczneobejmuje udzielenie pomocy między innymi w zakresie:

    • zorganizowania i pokrycia kosztów wizyty lekarskiej
    • zorganizowania i pokrycia kosztów wizyty pielęgniarki
    • dostawy leków i sprzętu medyczno- rehabilitacyjnego
    • transportu medycznego
    • opieki domowej po hospitalizacji

    Dodatkowo ubezpieczenie obejmuje dostęp do infolinii medycznej udzielającej informacji, m.in: na temat: bazy aptek na terenie całego kraju, placówek medycznych mających podpisane kontrakty z NFZ i badań kontrolnych dla grup wiekowych o podwyższonym ryzyku zachorowań.

    Ubezpieczenie Assistance DOM przewiduje udzielenie pomocy w zakresie:

    • zorganizowania wizyty, pokrycia kosztów dojazdu i robocizny (z wyłączeniem kosztów części zamiennych i materiałów) usług takich specjalistów jak: ślusarz, hydraulik, elektryk, szklarz, dekarz, murarz, technik urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych w przypadku wystąpienia awarii
    • dozoru, transportu i przechowywanie mienia, jeżeli na skutek zdarzenia losowego lub włamania lokal nie nadaje się do zamieszkania
    • zorganizowania wizyty, pokrycia kosztów dojazdu i robocizny specjalisty w celu naprawy sprzętu AGD/ RTV
    • zastrzeżenia karty płatniczej

    Ubezpieczenie na szóstkę" przeznaczone jest dla osób, które podpisały umowę o wydanie i używanie karty kredytowej:

    • "Studencka" - PKO Visa Electron STUDENT
    • "Błękitna" - PKO Visa Electron, PKO MasterCard Electronic
    • "Przejrzysta” - Przejrzysta karta kredytowa PKO Visa
    • "Srebrna" - PKO Visa Classic, PKO MasterCard Standard, partnerska karta PKO VITAY
    • "Złota" - PKO Visa Gold, PKO MasterCard Gold, partnerska karta PKO VITAY
    • "Platinium" - PKO MasterCard Platinium
    • "Infinite" - PKO Visa Infinite.
  • Okres ubezpieczenia wynosi jeden miesiąc, począwszy od objęcia ochroną ubezpieczeniowa i podlega przedłużeniu na kolejne miesięczne okresy ubezpieczenia.

  • Ubezpieczyciel: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA

    Suma ubezpieczenia
    W ubezpieczeniu zakupów dokonanych przy użyciu karty suma ubezpieczenia wynosi:

    • 1 500 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 4 500 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty "Studenckiej"
    • 2 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 6 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty błękitnej
    • 2 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 6 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty przejrzystej
    • 5 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 15 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty srebrnej
    • 10 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 30 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty złotej
    • 15 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 45 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty Platinium
    • 20 000 zł na jedno zdarzenie, nie więcej niż 60 000 zł w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - dla karty Infinite

    W ubezpieczeniu gwarancji najniższej ceny suma ubezpieczenia wynosi:

    • 1 500 zł - dla karty Studenckiej
    • 2 500 zł - dla karty Błękitnej
    • 2 500 zł - dla karty Przejrzystej
    • 5 000 zł - dla karty Złotej
    • 7 000 zł - dla karty dla karty Platinium
    • 7 000 zł - dla karty Infinite

    na jedno i wszystkie zdarzenia w każdym z kolejnych 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia.

    W ubezpieczeniu gotówki pobranej z bankomatu od rabunku suma ubezpieczenia wynosi:

    • 5 000 zł - dla karty Złotej
    • 10 000 zł - dla karty Platynowej
    • 10 000 zł - dla karty Infinite

    na wszystkie zdarzenia

    W ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków suma ubezpieczenia wynosi:

    • Zgon - 40 000 zł, Całkowite trwałe inwalidztwo - 10 000 zł, Trwały uszczerbek na zdrowiu - od 10 000 zł - dla kart Studenckiej, Błękitnej, Przejrzystej i Srebrnej
    • Zgon - 60 000 zł, Całkowite trwałe inwalidztwo - 20 000 zł, Trwały uszczerbek na zdrowiu - od 20 000 zł - dla karty Złotej
    • Zgon - 80 000 zł, Całkowite trwałe inwalidztwo - 30 000 zł, Trwały uszczerbek na zdrowiu - od 30 000 zł - dla karty Platynowej
    • Zgon - 100 000 zł, Całkowite trwałe inwalidztwo - 40 000 zł, Trwały uszczerbek na zdrowiu - od 40 000 zł - dla karty Infinite

    W ubezpieczeniu bagażu i ubezpieczeniu opóźnienia dostarczenia bagażu suma ubezpieczenia wynosi 1 000 zł. dla kart: Studenckiej, Błękitnej, Przejrzystej, Srebrnej i Złotej.

    W Assistance medycznym suma ubezpieczenia obejmuje większość usług medycznych takich jak np.: wizyta pielęgniarki, dostawa leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego, organizacja wizyty u lekarza, opieka domowa po hospitalizacji, opieka nad zwierzętami domowymi, opieka nad dziećmi, osobami starszymi, pomoc psychologiczna, organizacja procesu rehabilitacyjnego, infolinia medyczna - bez limitu dotyczącego liczby interwencji i limitu na jedno zdarzenie, transport medyczny - liczba interwencji bez limitu, limit na jedno zdarzenie - 1500 zł, wizyta pediatry, wizyta lekarza - maksymalna liczba interwencji - 2, nie ma limitu na jedno zdarzenie - dla kart Studenckiej, Błękitnej, Przejrzystej, Srebrnej, Złotej, Platinium, Infinite.


    W Assistance DOM suma ubezpieczenia na jedno zdarzenie dotyczące:

    • interwencji specjalisty (ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych) - wynosi 300 zł
    • transportu ubezpieczonego i osób bliskich do osoby wyznaczonej - wynosi 500 zł
    • opieki nad dzieckiem - bez limitu
    • dozoru, transportu lub przechowania mienia - wynosi 500 zł
    • interwencji specjalisty w zakresie napraw AGD/sprzętu RTV - wynosi 300 zł
    • pomocy w zastrzeżeniu karty płatniczej - bez limitu na jedno zdarzenie
    • informacji o sieci usługodawców - bez limitu na jedno zdarzenie

    dla kart Studenckiej, Błękitnej, Przejrzystej, Srebrnej, Złotej, Platinium, Infinite.

    Postępowanie w razie zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem assistance
    W przypadku zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem assistance, Ubezpieczony powinien niezwłocznie (przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie) skontaktować się z PZU SA pod numerami telefonów określonymi w pisemnej informacji przekazanej przy przystąpieniu do ubezpieczenia oraz podać informacje, których zakres opisany jest w OWU "Ubezpieczenia na szóstkę" (OWU oraz fomularze dostępne są w zakładce "DO POBRANIA").

    W razie powstania szkody dotyczącej pozostałych ryzyk objętych "Ubezpieczeniem na szóstkę" Ubezpieczony zobowiązany jest umożliwić PZU SA dokonanie czynności niezbędnych do ustalenia zasadności i wysokości roszczenia, udzielić w tym celu pomocy i wyjaśnień, dostarczyć PZU SA wypełniony i potwierdzony przez Bank formularz zgłoszenia szkody lub wypadku oraz dokumenty niezbędne do rozpatrzenia wniosku o wypłatę odszkodowania.

    Wypełniony oraz potwierdzony przez Bank formularz zgłoszenia szkody lub wypadku wraz innymi niezbędnymi do rozpatrzenia zgłoszenia szkody dokumentami należy przekazać PZU SA na adres:

    Centrum Operacyjne Likwidacji Szkód i Świadczeń PZU SA
    ul. Postępu 18 A
    02 -676 Warszawa

    Do dyspozycji Klientów Banku udostępniona jest Infolinia o numerze 22 566 55 55 lub 801 102 102 czynna 24 godziny na dobę 365 dni w roku

    Formularze zgłoszenia szkody dostępne są w oddziałach Banku PKO BP oraz na stronie internetowej w zakładce "DO POBRANIA"

    Ubezpieczenie można nabyć we wszystkich Oddziałach PKO BP na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.