Grafika

Bezpieczny Ekran

  • Skorzystasz z ekspertyzy, transportu i naprawy lub wymiany Twojego ekranu w ramach rocznego limitu 800 zł
  • Uszkodzenie zgłosisz wygodnie online lub przez telefon
  • Naprawa ekranu w 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez serwis
  • Za usługę zapłacisz 12 zł/mies.
Umowę o świadczenie usługi Bezpieczny Ekran z Digital Care sp. z o.o. zawierasz za pośrednictwem PKO Finat sp. z o.o.

Jak zacząć korzystać?

1
Kup usługę w iPKO lub IKO
Otrzymasz kod do aktywacji usługi
Kupuję
2
Pobierz aplikację Bezpieczny Ekran
Aplikacja poprosi Cię o sprawdzenie stanu ekranu
3
Uzupełnij dane i wprowadź kod
Gotowe – usługa jest już aktywna na Twoim telefonie

Ile zapłacę?

Opłata miesięczna
12 zł

Pytania i odpowiedzi

Klienci PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu iPKO lub aplikacji IKO.
Bezpieczny Ekran to darmowa aplikacja, która sprawdza stan wyświetlacza w Twoim smartfonie. Możesz skorzystać z usługi, jeśli wyświetlacz Twojego telefonu nie jest uszkodzony.

Po zakupie musisz zweryfikować stan wyświetlacza swojego smartfonu, aby potwierdzić, że nie jest on uszkodzony – inaczej nie aktywujesz usługi.

Wynik weryfikacji może być negatywny, gdy:

  • pęcherzyki powietrza dostały się pod folię ochronną – wyrównaj ją lub zdejmij
  • wyświetlacz jest zabrudzony – wyczyść go
  • w lustrze odbijają się refleksy światła – zmień położenie lub ustawienie telefonu
  • podczas weryfikacji dotykasz palcami wyświetlacza – zmień sposób trzymania smartfonu

Jeśli nie pomogła żadna wskazówka – zadzwoń na infolinię Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Uszkodzenie zgłosisz online na www.bezpiecznyekran.pl lub na infolinii Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).

  • Przez kuriera – odbierze paczkę z uszkodzonym smartfonem, a po naprawie dostarczy Ci ją z powrotem
  • Przez paczkomat – możesz też nadać i odebrać paczkę w dogodnym czasie

Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a my wyłączymy ją na koniec okresu rozliczeniowego.

Aby zrezygnować z Bezpiecznego Ekranu w serwisie iPKO przejdź do: Moje produkty → Usługi i zakupy → Wybierz produkt → Szczegóły i zarządzanie → Rezygnuj.

Pamiętaj: jeśli zechcesz ponownie skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran, zrobisz to dopiero po 6 miesiącach od rezygnacji. Oznacza to, że w razie uszkodzenia wyświetlacza, naprawą zajmiesz się we własnym zakresie i na własny koszt.