Co zyskujesz z usługą Bezpieczny Ekran?
Jak zacząć korzystać?
Kupuję
Ile zapłacę?
Pytania i odpowiedzi
Po zakupie musisz zweryfikować stan wyświetlacza swojego smartfonu, aby potwierdzić, że nie jest on uszkodzony – inaczej nie aktywujesz usługi.
Wynik weryfikacji może być negatywny, gdy:
- pęcherzyki powietrza dostały się pod folię ochronną – wyrównaj ją lub zdejmij
- wyświetlacz jest zabrudzony – wyczyść go
- w lustrze odbijają się refleksy światła – zmień położenie lub ustawienie telefonu
- podczas weryfikacji dotykasz palcami wyświetlacza – zmień sposób trzymania smartfonu
Jeśli nie pomogła żadna wskazówka – zadzwoń na infolinię Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Uszkodzenie zgłosisz online na www.bezpiecznyekran.pl lub na infolinii Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Przez kuriera – odbierze paczkę z uszkodzonym smartfonem, a po naprawie dostarczy Ci ją z powrotem
- Przez paczkomat – możesz też nadać i odebrać paczkę w dogodnym czasie
Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a my wyłączymy ją na koniec okresu rozliczeniowego.
Aby zrezygnować z Bezpiecznego Ekranu w serwisie iPKO przejdź do: Moje produkty → Usługi i zakupy → Wybierz produkt → Szczegóły i zarządzanie → Rezygnuj.
Pamiętaj: jeśli zechcesz ponownie skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran, zrobisz to dopiero po 6 miesiącach od rezygnacji. Oznacza to, że w razie uszkodzenia wyświetlacza, naprawą zajmiesz się we własnym zakresie i na własny koszt.