Co zyskujesz?
Okazje
sprawdzaj bieżące rabaty przygotowane specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego
Szeroka oferta
na lot + hotel, city break, wakacje
Niższe ceny
niż w oficjalnym serwisie eSky.pl
Jak skorzystasz?
Jak skorzystasz?
- 1
Skorzystaj z oferty eSky
Zrobisz to w serwisie iPKO lub aplikacji IKO. Wybierz Oferta → Usługi i zakupy
- 2
Sprawdź ofertę
Przygotowaną dla klientów PKO Banku Polskiego
- 3
Skorzystaj z niższych cen
I podróżuj taniej
Pytania i odpowiedzi
Mam konto w oficjalnym serwisie eSky.pl. Czy po zalogowaniu na to konto, zobaczę niższe ceny dla klientów PKO Banku Polskiego?
Nie, niższe ceny zobaczysz tylko w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky. Do serwisu wejdziesz przez IKO lub iPKO - zakładka Oferta → Usługi i zakupy → Podróże z eSky
Jak zapłacę za zakupy?
Za zakupy zapłacisz bezpośrednio ze swojego konta w PKO Banku Polskim. Skorzystaj np. z:
- szybkiego przelewu Płacę z iPKO
- karty kredytowej lub płatniczej
- BLIK
Gdzie otrzymam informacje o zakupie?
Wszystkie informacje o zakupie otrzymasz na e-mail podany w zamówieniu.
Jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji?
Zwroty i reklamacje na kupione produkty kieruj bezpośrednio do eSky. Szczegóły na ich temat znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.
Co mam zrobić gdy lot zostanie odwołany?
Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky. Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.
Co jeżeli hotel nie widzi mojej rezerwacji gdy jestem na miejscu?
Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky.pl. Podczas podróży masz do niej dostęp 24/7, aby uzyskać pomoc w każdej kryzysowej sytuacji. Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.
Co jeżeli linia lotnicza zmieniła rozkład lotów?
Możesz zaakceptować zmianę lub poprosić o znalezienie innego lotu. Jeżeli zmiana nie pozwala na odbycie podróży możesz wnioskować o zwrot opłaty za rezerwację. Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky.pl. Dodatkowe informacje znajdziesz w przygotowanym, specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego, serwisie eSky.
