Przejdź to głównej części strony

Podróże z eSky

5% rabatu na ofertę w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky

Oferta eSky dla klientów PKO Banku Polskiego. Dostęp do serwisu eSky dla klientów PKO Banku Polskiego dostarcza eSky.pl S.A. za pośrednictwem PKO Finat sp. z o.o.

Co zyskujesz?

Okazje

sprawdzaj bieżące rabaty przygotowane specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego

Szeroka oferta

na lot + hotel, city break, wakacje

Niższe ceny

niż w oficjalnym serwisie eSky.pl

Jak skorzystasz?

Jak skorzystasz?

  • 1

    Skorzystaj z oferty eSky

    Zrobisz to w serwisie iPKO lub aplikacji IKO. Wybierz Oferta → Usługi i zakupy

  • 2

    Sprawdź ofertę

    Przygotowaną dla klientów PKO Banku Polskiego

  • 3

    Skorzystaj z niższych cen

    I podróżuj taniej

Pytania i odpowiedzi

  • Nie, niższe ceny zobaczysz tylko w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky. Do serwisu wejdziesz przez IKO lub iPKO - zakładka OfertaUsługi i zakupy → Podróże z eSky

  • Za zakupy zapłacisz bezpośrednio ze swojego konta w PKO Banku Polskim. Skorzystaj np. z:

    • szybkiego przelewu Płacę z iPKO
    • karty kredytowej lub płatniczej
    • BLIK
  • Wszystkie informacje o zakupie otrzymasz na e-mail podany w zamówieniu.

  • Zwroty i reklamacje na kupione produkty kieruj bezpośrednio do eSky. Szczegóły na ich temat znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.

  • Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.

  • Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky. Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.

  • Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky.pl. Podczas podróży masz do niej dostęp 24/7, aby uzyskać pomoc w każdej kryzysowej sytuacji. Dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdziesz w przygotowanym specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego serwisie eSky.

  • Możesz zaakceptować zmianę lub poprosić o znalezienie innego lotu. Jeżeli zmiana nie pozwala na odbycie podróży możesz wnioskować o zwrot opłaty za rezerwację. Skontaktuj się z obsługą klienta w eSky.pl. Dodatkowe informacje znajdziesz w przygotowanym, specjalnie dla klientów PKO Banku Polskiego, serwisie eSky.