Język migowy dla Klientów PKO BP – zobacz video

Zapraszamy do oddziałów i agencji Banku, w których można skorzystać z usługi MIGAM – tłumacz online, dzięki któremu nasi niesłyszący i niedosłyszący Klienci mogą bezpośrednio przy stanowisku bankowym, porozmawiać z doradcą o swoich finansach używając języka migowego.

migam1

Połącz z tłumaczem

Usługa tłumacza migowego online została wdrożona przez PKO Bank Polski we współpracy z MIGAM „RKPK” Sp. z o.o. s.k.a.

Możesz w wygodny sposób zarządzać swoimi finansami przy pomocy aplikacji bankowości mobilnej IKO oraz serwisu internetowego ipko.pl

Zobacz więcej na stronie iko.pkobp.pl

 


 

Jak działa tłumacz Migam

 

Komunikacja odbywa się za pośrednictwem połączenia video na telefonie Klienta. Tłumacz języka migowego, widoczny na ekranie telefonu,  pośredniczy w rozmowie Klient – Doradca.

Korzystanie z usługi tłumacza języka migowego jest bezpłatne.

 


 

Język migowy w PKO BP - jak skorzystać z usługi:

 

Odwiedź najbliższy oddział lub agencję PKO Banku Polskiego

Pokaż pracownikowi znak pomocy osobom z wadą słuchu

Na telefonie z systemem Android wpisz w przeglądarce www.pkobp.pl/migam

Na stronie kliknij w przycisk „Połącz z tłumaczem”

Wyraź zgody na dostęp przeglądarki do kamery i mikrofonu urządzenia, a następnie poczekaj na połączenie video z tłumaczem języka migowego.


 

Warunki techniczne

 

Minimalne warunki techniczne:

  • urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.4 i wyższym z dostępem do Internetu oraz kamerą przednią i mikrofonem, aktualna przeglądarka Chrome, Firefox, Opera

Rekomendowane warunki techniczne:

  • urządzenie mobilne z systemem Android 6 i wyższe z dostępem do Internetu oraz kamerą przednią i mikrofonem, aktualna wersja przeglądarki Chrome

 


 

Problemy z połączeniem z tłumaczem języka migowego

 

Jeżeli nie możesz połączyć się z Tłumaczem MIGAM wykonaj poniższe kroki:

  1. Sprawdź czy Twój telefon posiada system Android w wersji co najmniej 6;
  2. Sprawdź czy masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Chrome (wejdź do Sklepu Play, wpisz Chrome i wybierz „Pobierz” lub „Aktualizuj”);
  3. Sprawdź czy przeglądarka ma dostęp do kamery i mikrofonu (Ustawienia/Aplikacje/Chrome/Uprawnienia aplikacji/włączone Aparat i Mikrofon)
  4. Sprawdź czy Twój telefon ma dostęp do internetu. Minimalne wymaganie dla łącza internetowego 5 Mb/s.