W PKO Banku Polskim dbamy o swoich klientów. Szacuje się, że liczba osób z dysfunkcją słuchu w Polsce wynosi ok. 500 tys. Osoby te borykają się z poważną barierą komunikacyjną w miejscach użyteczności publicznej, ponieważ język migowy ma inną gramatykę i składnię, co sprawia, że tradycyjne informacje tekstowe mogą być dla części z nich niezrozumiałe.
Zapraszamy do oddziałów i agencji Banku, w których można skorzystać z usługi MIGAM – tłumacz online, dzięki któremu nasi niesłyszący i niedosłyszący Klienci mogą bezpośrednio przy stanowisku bankowym, porozmawiać z doradcą o swoich finansach używając języka migowego.
Usługa tłumacza migowego online została wdrożona przez PKO Bank Polski we współpracy z MIGAM S.A.
Możesz w wygodny sposób zarządzać swoimi finansami przy pomocy aplikacji bankowości mobilnej IKO oraz serwisu internetowego ipko.pl
Zobacz więcej na stronie iko.pkobp.pl
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem połączenia video na telefonie Klienta. Tłumacz języka migowego, widoczny na ekranie telefonu, pośredniczy w rozmowie Klient – Doradca.
Korzystanie z usługi tłumacza języka migowego jest bezpłatne.
Odwiedź najbliższy oddział lub agencję PKO Banku Polskiego
Pokaż pracownikowi znak pomocy osobom z wadą słuchu
Na telefonie wpisz w przeglądarce www.pkobp.pl/migam
Na stronie kliknij w przycisk „Połącz z tłumaczem”
Wyraź zgody na dostęp przeglądarki do kamery i mikrofonu urządzenia, a następnie poczekaj na połączenie video z tłumaczem języka migowego.
Minimalne warunki techniczne:
Rekomendowane warunki techniczne:
Jeżeli nie możesz połączyć się z Tłumaczem MIGAM wykonaj poniższe kroki:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie