W PKO Banku Polskim dbamy o swoich klientów. Dlatego stworzyliśmy miejsce przyjazne osobom niedosłyszącym i niesłyszącym. Szacuje się, że liczba osób z dysfunkcją słuchu w Polsce wynosi ok. 500 tys. Osoby te borykają się z poważną barierą komunikacyjną w miejscach użyteczności publicznej, ponieważ język migowy ma inną gramatykę i składnię, co sprawia, że tradycyjne informacje tekstowe są dla tych osób niezrozumiałe. Zapraszamy do wybranych oddziałów Banku, w których została wprowadzona pilotażowo innowacyjna usługa Tłumacz Migam. Dzięki niej nasi niesłyszący i niedosłyszacy klienci mogą bezpośrednio przy stanowisku bankowym porozmawiać o swoich finansach.

Jak działa Tłumacz Migowy?
Jak skorzystać z usługi - krok po kroku
Oddziały PKO Banku Polskiego prowadzące pilotaż tłumaczeń języka migowego
Drukuj