W PKO Banku Polskim dbamy o swoich klientów. Szacuje się, że liczba osób z dysfunkcją słuchu w Polsce wynosi ok. 500 tys. Osoby te borykają się z poważną barierą komunikacyjną w miejscach użyteczności publicznej, ponieważ język migowy ma inną gramatykę i składnię, co sprawia, że tradycyjne informacje tekstowe mogą być dla części z nich niezrozumiałe.
Zapraszamy do oddziałów i agencji Banku, w których można skorzystać z usługi MIGAM – tłumacz online, dzięki któremu nasi niesłyszący i niedosłyszący Klienci mogą bezpośrednio przy stanowisku bankowym, porozmawiać z doradcą o swoich finansach używając języka migowego.
Usługa tłumacza migowego online została wdrożona przez PKO Bank Polski we współpracy z MIGAM S.A.
Możesz w wygodny sposób zarządzać swoimi finansami przy pomocy aplikacji bankowości mobilnej IKO oraz serwisu internetowego ipko.pl
Zobacz więcej na stronie iko.pkobp.pl
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem połączenia video na telefonie Klienta. Tłumacz języka migowego, widoczny na ekranie telefonu, pośredniczy w rozmowie Klient – Doradca.
Korzystanie z usługi tłumacza języka migowego jest bezpłatne.
Odwiedź najbliższy oddział lub agencję PKO Banku Polskiego
Pokaż pracownikowi znak pomocy osobom z wadą słuchu
Na telefonie wpisz w przeglądarce www.pkobp.pl/migam
Na stronie kliknij w przycisk „Połącz z tłumaczem”
Wyraź zgody na dostęp przeglądarki do kamery i mikrofonu urządzenia, a następnie poczekaj na połączenie video z tłumaczem języka migowego.
Minimalne warunki techniczne:
Rekomendowane warunki techniczne:
Jeżeli nie możesz połączyć się z Tłumaczem MIGAM wykonaj poniższe kroki: