Dla kogo jest i jak włączyć Wieloosobowy dostęp do iPKO?

Funkcja wspiera zarządzanie finansami każdej firmy, niezależnie od formy prawnej Twojej działalności. Wieloosobowy dostęp do iPKO może włączyć każdy z dostępem do konta firmowego w serwisie internetowym iPKO.

Przykłady użycia:

Jednoosobowa Działalność Gospodarcza (JDG)

Osoba, która opiekuje się księgowością Twojej firmy, będzie mogła wprowadzać przelewy, a Ty w łatwy sposób je zaakceptujesz lub odrzucisz. Przelewy zrealizujemy dopiero po Twojej akceptacji.

Spółki i inne formy prawne

Jeśli chcesz korzystać z etapowej akceptacji płatności, możesz ustalić limity, liczbę osób oraz poszczególne uprawnienia do zlecenia lub akceptacji płatności. Jeśli Twoja firma ma wieloosobową reprezentację, zarządzanie pełnomocnikami i warunkami zlecania przelewu będą musiały być potwierdzane zgodnie z reprezentacją.

Więcej o funkcji Wieloosobowego dostępu do iPKO

Sposób reprezentacji firmy

Sposób akceptacji płatności w firmie

Role i uprawnienia pełnomocników

Dodanie użytkownika do firmy

Lista osób z uprawnieniami (edycja, usunięcie użytkownika)

Potwierdzanie operacji

Płatności do akceptacji

Najczęściej zadawane pytania

Jak zmienić sposób reprezentacji firmy w iPKO?

Czy Wieloosobowy dostęp do iPKO działa w IKO?

Czy Wieloosobowy dostęp do iPKO wpływa na funkcje serwisu, które były wcześniej przeze mnie używane?

Dlaczego nie udało mi się aktywować Wieloosobowego dostępu do iPKO?

Co zrobić, jeśli użytkownik dodany do uprawnień firmowych nie ma aktywnego dostępu do serwisu internetowego iPKO?

Czy mogę zrezygnować z Wieloosobowego dostępu do iPKO?