W ramach przygotowań do Expo 2020 w Dubaju, Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) przygotowała zróżnicowaną ofertę pakietów sponsorskich, która umożliwi współudział w finansowaniu i organizacji różnych inicjatyw. Druga edycja Programu Partnerskiego dla firm zainteresowanych pakietami rozpoczęła się 3 lipca i będzie trwać do 27 września br.
Program przewiduje cztery kategorie Partnerstwa:
- Wyposażenie pawilonu, w tym pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej,
- Wydarzenia towarzyszące,
- Wydarzenia towarzyszące branżowe,
- Partnerstwo specjalne - podano w komunikacie.
Nabór do Programu Partnerskiego organizowany jest w formie konkursu.
Obecności Polski na Expo w Dubaju ma wpłynąć na wzmocnienie wizerunku Polski na arenie międzynarodowej, jak i promocję gospodarczą.
PAIH i Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) kierują ofertę wsparcia zarówno do przedstawicieli sektora MŚP, jak i dużych polskich przedsiębiorstw. W szczególności do współpracy zapraszają firmy reprezentujące branże strategiczne z punktu widzenia potencjału eksportowego na rynki Bliskiego Wschodu. Są wśród nich branże: sprzętu medycznego, kosmetyczna, modowa jubilerska, IT/ICT, meblarska, biotechnologii i farmaceutyków, usług prozdrowotnych, polskich specjalności żywnościowych, budowy i wykańczania budowli oraz jachtów i łodzi rekreacyjnych, podsumowano w materiale.