2018-07-03

Polska marka odzieży sportowej 4F stawia na ekspansję zagraniczną. Jej właściciel, firma OTCF z Krakowa otworzyła właśnie pierwszy sklep w Azji. Ubrania sportowe pod brandem 4F można już kupić w stolicy Tajlandii Bangkoku.

Według raportu The State of Fashion 2018 Azja będzie światowym pionierem rynku.To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży online jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji, zdecydowała się otworzyć pierwszy sklep marki 4F w Tajlandii.

- Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF.  Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020 - mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF.

Wnętrze salonu 4F w Bangkoku zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów.

4F sprzedaje produkty w 27 krajach Europy

Pod marką 4F działa w Polsce prawie 200 sklepów. Firma posiada własne sklepy też w Czechach, na Łotwie, na Słowacji oraz w Rumunii.Odzież sportowa 4F sprzedawane jest łącznie w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i 300 sklepów multibrandowych.