Już jest! Potwierdzanie przelewów dziecka w aplikacji IKO
- Potwierdzanie przelewów – codzienne decyzje warto mieć zawsze pod ręką, dlatego teraz w aplikacji IKO rodzic może wygodnie potwierdzać lub odrzucać przelewy zlecane przez dziecko w aplikacji PKO Junior. Nie musi już logować się do serwisu iPKO. Może także edytować kwotę i tytuł przelewu.
- Nowe powiadomienia – gdy dziecko zleci przelew, rodzic dostanie powiadomienie na swój telefon (jeśli ma włączone powiadomienia z aplikacji) lub zobaczy je, gdy zaloguje się do aplikacji IKO – ikona dzwoneczka w prawym górnym rogu.
Pozostałe sprawy zaakceptuje w profilu Finanse dziecka w serwisie iPKO – wkrótce także w aplikacji IKO.
- Lista spraw dziecka – rodzic znajdzie wszystkie przelewy dziecka na jednej liście, gdzie czekają na jego akceptację lub odrzucenie (profil Finanse dziecka w sekcji Codzienne lub zakładce Płatności → Lista spraw dziecka). To nowe centrum dowodzenia.
Przelewy dziecka
Dziecko, aby zrobić przelew w aplikacji PKO Junior, wypełnia prosty formularz, w którym podaje: imię i nazwisko odbiorcy, jego numer konta, cel i kwotę przelewu. Następnie rodzic dostaje prośbę o przelew – zanim jej nie zaakceptuje, nie zrealizujemy przelewu.
Jeśli dziecko ma mniej niż 10 lat, funkcja przelewów jest automatycznie wyłączona. Możesz ją włączyć w profilu Finanse dziecka w serwisie iPKO w zakładce Moje dzieci → Serwis PKO Junior → Uprawnienia dziecka.
Twoje dziecko nie ma jeszcze aplikacji PKO Junior?
Pobierzcie i korzystajcie z aplikacji nagrodzonej za kompleksowe podejście do edukacji finansowej dzieci. Wejdźcie razem do świata finansów z pomocą mówiącego robota!

Aplikacja PKO Junior wygrała w kategorii Bankowość mobilna dla dzieci oraz zdobyła nagrodę główną konkursu Mobile Trends Awards. To nagrody przyznawane firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Organizatorem Mobile Trends Awards jest ESCOLA S.A.
Aplikacja IKO, aplikacja PKO Junior i serwis iPKO są usługami bankowości elektronicznej.


