Kolejne systemy ERP połączone z iPKO biznes
Teraz nasi klienci korporacyjni i przedsiębiorcy mogą korzystać z integracji serwisu iPKO biznes z kolejnymi systemami finansowo-księgowymi, z których można, między innymi, zlecać przelewy bez logowania do iPKO biznes.
Są to:
- Simple.ERP
- Comarch ERP XL
- Comarch ERP XT
Jakie czynności bankowe mogę wykonać z systemu ERP?
- wysyłanie przelewów krajowych i zagranicznych
- sprawdzanie stan rachunku
- pobieranie wyciągów
- pobieranie historię transakcji
Główne korzyści dla Twojej korporacji albo przedsiębiorstwa:
- zmniejszenie czasu potrzebnego na wykonanie operacji
- ograniczenie błędów
- szybszy dostęp do informacji finansowych firmy
Czy to jest bezpieczne?
Komunikacja między bankiem a systemem ERP jest szyfrowana i odbywa się poprzez rozwiązanie webservices. Stosowana technologia jest sprawdzona i bezpieczna.
Jak aktywować usługę?
- wypełnij Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes
- samodzielnie skonfiguruj uprawnienia do usługi Integra – może to zrobić użytkownik iPKO biznes, który działa w roli administratora
Ile kosztuje integracja?
Koszt korzystania z usługi iPKO biznes Integra ERP w PKO Banku Polskim wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto. Pamiętaj, że koszt ten nie obejmuje opłat pobieranych przez dostawcę systemu ERP
PKO Bank Polski nie jest wydawcą systemów ERP. Aktualnie zintegrowane systemy sprawdzisz TUTAJ.