Kolejne systemy ERP połączone z iPKO biznes

28.06.2024
Już 5 wiodących producentów oprogramowania dla biznesu jest zintegrowanych z serwisem iPKO biznes banku.

Teraz nasi klienci korporacyjni i przedsiębiorcy mogą korzystać z integracji serwisu iPKO biznes z kolejnymi systemami finansowo-księgowymi, z których można, między innymi, zlecać przelewy bez logowania do iPKO biznes.

Są to:

  • Simple.ERP
  • Comarch ERP XL
  • Comarch ERP XT

 

Jakie czynności bankowe mogę wykonać z systemu ERP?

  • wysyłanie przelewów krajowych i zagranicznych
  • sprawdzanie stan rachunku
  • pobieranie wyciągów
  • pobieranie historię transakcji

 

Główne korzyści dla Twojej korporacji albo przedsiębiorstwa:

  • zmniejszenie czasu potrzebnego na wykonanie operacji
  • ograniczenie błędów
  • szybszy dostęp do informacji finansowych firmy

 

Czy to jest bezpieczne?

Komunikacja między bankiem a systemem ERP jest szyfrowana i odbywa się poprzez rozwiązanie webservices. Stosowana technologia jest sprawdzona i bezpieczna.

 

Jak aktywować usługę?

  • wypełnij Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes
  • samodzielnie skonfiguruj uprawnienia do usługi Integra – może to zrobić użytkownik iPKO biznes, który działa w roli administratora

 

Ile kosztuje integracja?

Koszt korzystania z usługi iPKO biznes Integra ERP w PKO Banku Polskim wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto. Pamiętaj, że koszt ten nie obejmuje opłat pobieranych przez dostawcę systemu ERP

PKO Bank Polski nie jest wydawcą systemów ERP. Aktualnie zintegrowane systemy sprawdzisz TUTAJ.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta firmowego telefonicznie lub przez formularz