iPKO biznes Integra to platforma do współpracy z klientami korporacyjnymi, wykorzystująca koncepcję STP (Straight Through Processing). STP umożliwia pełną automatyzację procesu przepływu informacji między przedsiębiorstwem a jego kontrahentami, w tym bankiem - o transakcjach, saldach i obrotach na rachunkach oraz o wyciągach z rachunków. Historia rachunku dostarczana jest z Banku w wybranym przez Klienta formacie pliku.
Rozwiązanie jest dedykowane przede wszystkim dla przedsiębiorstw oczekujących zaawansowanej obsługi rachunków bankowych, w szczególności firm, które w swojej działalności realizują wiele płatności i wymagają aktualizacji danych o wykonanych rozliczeniach w czasie rzeczywistym (tryb online).
Usługa iPKO biznes Integra jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy korzystają z systemu bankowości elektronicznej iPKO biznes.
Aby skorzystać z usługi, konieczne jest zawarcie z PKO Bankiem Polskim umowy rachunku bieżącego lub pomocniczego i podpisanie załącznika dotyczącego usług bankowości elektronicznej iPKO biznes.
Klient otrzymuje prawo korzystania z iPKO biznes Integra po dostarczeniu narzędzi uwierzytelniających, określeniu uprawnień w iPKO biznes, aktywacji dostępu i parametryzacji systemu (w zależności od wybranego modelu).