iPKO biznes Integra to platforma do współpracy z klientami korporacyjnymi, wykorzystująca koncepcję STP (Straight Through Processing). STP umożliwia pełną automatyzację procesu przepływu informacji między  przedsiębiorstwem a jego kontrahentami, w tym bankiem - o transakcjach, saldach i obrotach na rachunkach oraz o wyciągach z rachunków. Historia rachunku dostarczana jest z Banku w wybranym przez Klienta formacie pliku.

Dla kogo jest przeznaczona usługa?

Rozwiązanie jest dedykowane przede wszystkim dla przedsiębiorstw oczekujących zaawansowanej obsługi rachunków bankowych, w szczególności firm, które w swojej działalności realizują wiele płatności i wymagają aktualizacji danych o wykonanych rozliczeniach w czasie rzeczywistym (tryb online).

Korzyści dla firm
Co oferuje platforma?
Trzy opcje do wyboru
Wymagane dokumenty
Warunki korzystania z usługi

Usługa iPKO biznes Integra jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy korzystają z systemu bankowości elektronicznej iPKO biznes.

Aby skorzystać z usługi, konieczne jest zawarcie z PKO Bankiem Polskim umowy rachunku bieżącego lub pomocniczego i podpisanie załącznika dotyczącego usług bankowości elektronicznej iPKO biznes.

Klient otrzymuje prawo korzystania z iPKO biznes Integra po dostarczeniu narzędzi uwierzytelniających, określeniu uprawnień w iPKO biznes, aktywacji dostępu i parametryzacji systemu (w zależności od wybranego modelu).