Możesz porozmawiać z nami na czacie

29.07.2024
Udostępniliśmy najnowszą wersję aplikacji IKO 3.156, w której ułatwiliśmy m.in. zapisywanie odbiorców przelewów zagranicznych i kontakt z nami za pomocą czatu.

Porozmawiaj na czacie z konsultantem

  • Kiedy korzystasz z Asystenta głosowego w aplikacji IKO, możesz poprosić o przełączenie na rozmowę na czacie z naszym konsultantem. Dzięki temu pisemnie przedstawisz swoją sprawę doradcy, który pomoże Ci ją rozwiązać
  • Jeśli w danym momencie nie będziemy mogli połączyć Cię z naszym konsultantem na czacie, Asystent głosowy zaproponuje Ci inną formę kontaktu

 

Wygodniej zapisuj odbiorców zagranicznych, aby szybciej zlecać przelewy

  • Jeśli będziesz dodawać odbiorcę zagranicznego oraz wpiszesz numer konta w formacie NRB lub IBAN, w kolejnym kroku automatycznie wypełnimy dane, które dotyczą kodu BIC banku i jego adresu. Możesz także skorzystać z wygodnej wyszukiwarki kodów. Jeśli wpiszesz numer rozliczeniowy, możesz wybrać i zapisać oddział banku swojego odbiorcy
  • Gdy będziesz zlecać przelew zagraniczny i wybierzesz zapisanego wcześniej odbiorcę, to automatycznie wypełnimy pola z jego danymi. Dzięki temu oszczędzisz czas – nie musisz wpisywać tych samych danych za każdym razem. Obecnie z tej nowości skorzystasz tylko na telefonach z systemem Android

 

Wniosek o aneks do umowy hipotecznej złożysz online

  • W aplikacji IKO możesz złożyć wniosek o zmianę dnia spłaty rat lub rodzaju rat z malejących na równe (annuitetowe)
  • Dzięki nowemu procesowi swój wniosek możesz złożyć w prosty sposób w dogodnym dla siebie momencie – 24/7
  • Aneks podpiszesz w każdym oddziale z obsługą kredytów hipotecznych
  • Aby złożyć wniosek, wejdź w Moje produkty Pożyczki i kredyty wybierz kontrakt kredytowy Dyspozycje i zaświadczenia Zmiana dnia spłaty lub zmiana rodzaju rat

 

Zaktualizuj aplikację IKO i korzystaj z najnowszych funkcji – jeśli nie masz jej na swoim telefonie, pobierz ją z oficjalnego sklepu z aplikacjami.

Więcej o aplikacji IKO

Z Asystenta głosowego w wersji tekstowej może korzystać każdy użytkownik aplikacji IKO, a z wersji głosowej – użytkownik, który wyraził zgodę na rejestrację głosu. Osoby poniżej 16. roku życia mogą korzystać z Asystenta głosowego jedynie w wersji tekstowej.