Nowość w Kantorze internetowym
06.11.2020
Teraz w Kantorze internetowym w iPKO możesz przesłać złotówki ze sprzedaży waluty wprost na swoje konto prowadzone w innym banku.
Teraz w Kantorze internetowym w iPKO możesz przesłać złotówki ze sprzedaży waluty wprost na swoje konto prowadzone w innym banku.
Wystarczy, że masz:
- dostęp do serwisu iPKO, aplikacji IKO i aktywny Kantor internetowy,
- podpięte konto z innego banku w ramach otwartej bankowości w aplikacji IKO,
- konto walutowe w PKO Banku Polskim (możesz je otworzyć w IKO lub iPKO).
Nie płacisz dodatkowych opłat za transakcje, a złotówki błyskawicznie znajdują się na Twoim koncie we wskazanym banku.
Więcej o Kantorze internetowym
Kontakt
Infolinia PKO Banku Polskiego
800 302 302
brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora
(+48) 81 535 60 60
opłata zgodna z taryfą operatora
Infolinia jest czynna przez całą dobę.
/media_files/9a5670f0-95af-4e04-815b-85cd08773bf7.png