Potrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 17.03.2024 w godzinach 00:00 – 12:00 nie będzie można korzystać:
- z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes,
- funkcji otwartej bankowości (Open Banking),
- funkcji wielowalutowej dla karty do konta
- płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”,
W czasie przerwy aplikacja iPKO Biznes mobile będzie niedostępna, a aplikacją IKO będzie można wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIK.
Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej.
Za utrudnienia przepraszamy.