2022-11-17

Potrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 20.11.2022 r. w godzinach 00:00 – 13:00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, aplikacji iPKO biznes, funkcji Open Banking oraz płacić w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. Nie będzie można również pobierać informacji o rachunkach, dostępnych środkach oraz inicjować płatności w ramach otwartej bankowości (Open Banking). W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

W czasie przerwy aplikacja iPKO Biznes mobile będzie niedostępna, aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIK.

Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.  

Prosimy wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.