2023-11-03

W niedzielę 5.11.2023 r.:

  • od godz. 00:00 do godz. godz. 3:00 nie będzie działać aplikacja IKO, iPKO biznes mobile oraz płatności zbliżeniowe kartami i blikiem (nie dotyczy to Apple Pay).
  • od godz. 3:00 do godz. 7:00 nie będzie dostępna zakładka „Karty” w serwisie iPKO oraz w aplikacji IKO. 

 

Dodatkowo w poniedziałek 6.11.2023 r. od godz. 00:45 do godz. 01:45 mogą wystąpić utrudnienia w płatnościach kartami i przy wypłatach z bankomatów.

W tym czasie niedostępne będą:

  • bankomaty PKO Banku Polskiego – wpłaty i wypłaty kartami i BLIKIEM
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • nadawanie PINu, blokady oraz aktywacja karty w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO

Wszystkie pozostałe funkcje serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz serwis telefoniczny iPKO będą działały bez zmian.

Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej.

Przepraszamy za utrudnienia.