W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi w serwisach iPKO i iPKO biznes oraz w aplikacji IKO:
W sobotę 21 listopada:
- w godzinach 00:00 - 7:30 nie zrobisz przelewów natychmiastowych (Express Elixir) i międzybankowych przelewów na telefon BLIK. Przerwa jest związana z pracami serwisowymi po stronie operatora systemów płatności – Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR).
- w godzinach 00:00 – 23:59 nie złożysz wniosku Rodzina 500+ i wniosku Dobry start 300+
W niedzielę 22 listopada:
- w godzinach 00:00 - 12:00 nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz nie zapłacisz w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
- w godzinach 00:00 - 06:00 nie skorzystasz z aplikacji IKO, iPKO Biznes mobile i nie zapłacisz zbliżeniowo z IKO
- w godzinach 06:00 – 12:00 aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych (wyłącznie z użyciem kodu blik, nie będą działać płatności zbliżeniowe).
- w godzinach 00:00 - 7:30 nie zrobisz przelewów natychmiastowych (Express Elixir) i międzybankowych przelewów na telefon BLIK. Przerwa jest związana z pracami serwisowymi po stronie operatora systemów płatności – Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR).
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.
Przepraszamy za utrudnienia.