2024-04-04
EN

W aplikacji iPKO biznes szybciej zlecisz przelew krajowy – nie musisz wpisywać wszystkich danych. Wybierz tylko zapisanego odbiorcę.

  • Aby skorzystać z nowej funkcji zaktualizuj lub zainstaluj najnowszą wersję aplikacji iPKO biznes na swoim telefonie
  • Możesz zrobić przelew do zapisanego kontrahenta, jeśli masz uprawnienia do listy kontrahentów i możesz zlecać transakcje w serwisie iPKO biznes

Jak zrobić przelew do zapisanego kontrahenta?

  • Na formularzu przelewu wybierz kontrahenta z listy – znajdziesz ją pod niebieską ikoną, obok pola Nazwa i adres kontrahenta
  • Możesz też skorzystać z opcji szybkiego wyszukiwania – w polu Nazwa i adres kontrahenta wpisz fragment nazwy lub numeru rachunku
  • Pamiętaj, że odbiorcę do listy kontrahentów dodasz w serwisie iPKO biznes

Jak zrobić przelew do kontrahenta zaufanego?

  • Jako typ przelewu wybierz przelew do kontrahenta zaufanego – realizujemy je jako przelewy krajowe w PLN (zwykłe lub express elixir)
  • Te przelewy zlecasz bez dodatkowej autoryzacji

Więcej o przelewach w aplikacji iPKO biznes

  • Możesz zlecić 3 rodzaje przelewów: krajowy, na rachunek własny i do kontrahenta zaufanego
  • Przelewy krajowe możesz zrealizować w trybie natychmiastowym (Express Elixir)
  • Przelewy w walutach obcych zlecisz tylko na rachunki własne firmy w naszym banku
  • Domyślny limit dzienny przelewów to 100 tys. zł. Jeśli potrzebujesz wyższego limitu, skontaktuj się z administratorem iPKO biznes w swojej firmie
  • Przelew będzie autoryzowany od razu i nie można go zapisać do późniejszej autoryzacji
  • Niedługo wprowadzimy nowe funkcje - ponawianie i zwrot przelewu z historii rachunku

 Więcej o aplikacji iPKO biznes