Szybszy sposób logowania do iPKO biznes
Na czym polega nowy proces?
W trakcie logowania zobaczysz o jeden ekran mniej. W procesie nie będzie potrzeby wprowadzania hasła indywidualnego, a logowanie potwierdzisz za pomocą powiadomienia push wysłanego na Twój telefon. Poniżej zobaczysz, jak wygląda logowanie po zmianach.
Jak włączyć nowy proces?
Aby logować się w nowy sposób, włącz szybkie logowanie do serwisu w aplikacji mobilnej iPKO biznes.
Jeśli nie włączysz logowania bez hasła w aplikacji, logowanie do serwisu internetowego nie zmieni się.
Pamiętaj! Nowy sposób logowania nie wpłynie na Twoje dane uwierzytelniające. Żaden z aktualnie wykorzystywanych elementów (identyfikator użytkownika, hasło dostępu, obrazek bezpieczeństwa) nie ulegnie zmianie i nadal będziesz mógł je wykorzystywać do zalogowania się do bankowości elektronicznej, jeśli zdecydujesz się wrócić do starego sposobu logowania.
Ważne! Szybkie logowanie do serwisu internetowego spełnia wszelkie standardy bezpieczeństwa silnego uwierzytelnienia.
Kiedy możesz skorzystać z nowego sposobu logowania?
- Korzystam z mobilnej autoryzacji jako mojego narzędzia autoryzacji,
- Posiadam aplikację mobilną iPKO biznes w najnowszej wersji. Sprawdź w sklepie mobilnym, czy korzystasz z aktualnej wersji.
Pamiętaj!
- Uważaj na internetowych przestępców. Nie dziel się tą wiadomością z osobami, które nie logują się do systemu bankowości elektronicznej iPKO biznes. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie procesu logowania, bezzwłocznie zgłoś je pracownikowi banku.
- W związku ze zmianą procesu logowania żaden z pracowników banku NIGDY nie poprosi Cię o podanie hasła dostępu lub potwierdzenie push logowania do serwisu internetowego iPKO biznes.