Mobilna autoryzacja w aplikacji mobilnej iPKO biznes

Mobilna autoryzacja to bezpłatna metoda potwierdzania przelewów i innych operacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes na Twoim telefonie.

W aplikacji na telefon zatwierdzisz operacje zlecane zarówno w serwisie internetowym iPKO biznes, jak i u konsultanta.

Jeżeli Twój telefon ma włączone funkcje biometryczne, możesz potwierdzać logowanie do serwisu internetowego biometrią, np. odciskiem palca.

Pobierz aplikację iPKO biznes

Google Play

App Store

Korzystasz z tokena? Sprawdź, jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej iPKO biznes

Jesteś nowym klientem? Sprawdź, jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej iPKO biznes

Jak zmienić telefon do mobilnej autoryzacji?

Inne metody autoryzacji - tokeny

Token sprzętowy

Token mobilny

Pamiętaj! Jeżeli podczas autoryzacji podasz kilka razy błędny kod lub hasło z tokena, narzędzie autoryzacji zablokuje się. W takim przypadku skontaktuj się z naszym konsultantem lub z administratorem w swojej firmie.

 

 

Jak ustawić lub zmienić metodę autoryzacji?

 

 

Serwis internetowy iPKO biznes

Aplikacja mobilna iPKO biznes

Serwis telefoniczny 
(konsultant)

Placówka PKO Banku Polskiego

Aktywacja mobilnej autoryzacji lub tokena mobilnego

-

tak

-

-

Zmiana narzędzia autoryzacji

tak

tak

-

-

Blokowanie narzędzi autoryzacji

tak

-

tak

tak 

Odblokowanie zablokowanego narzędzia autoryzacji

tak

-

tak

tak

Zamówienie nowego narzędzia autoryzacji

tak

-

-

tak

 

Jak zmienić narzędzie autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes?

  1. Pobierz aplikację mobilną iPKO biznes ze sklepów z aplikacjami do telefonów z systemami Android, iOS i Huawei i aktywuj aplikację.
  2. Zaloguj się do aplikacji i wybierz: WięcejUstawienia → Narzędzia autoryzacji
  3. Zaznacz, które (aktywne) narzędzie chcesz włączyć: Mobilna autoryzacja / Token mobilny / Token sprzętowy i potwierdź zmianę

 

Jak zmienić narzędzie autoryzacji w serwisie internetowym iPKO biznes?

  1. Wybierz: Administracja → Kanały dostępu i narzędzia autoryzacji → Twój użytkownik lub Ustawienia Narzędzia autoryzacyjne
  2. Zaznacz, które (aktywne) narzędzie chcesz włączyć: Mobilna autoryzacja / Token mobilny / Token sprzętowy i potwierdź zmianę

 

 

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę korzystać z kilku narzędzi autoryzacji na raz?

Jak często mogę zmieniać sposób autoryzacji operacji? Ile to kosztuje?

Czy mogę używać mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes do potwierdzania operacji dla produktów i usług indywidualnych w PKO Banku Polskim?

Czy mogę używać mobilnej autoryzacji do potwierdzania operacji, których nie widzę w aplikacji mobilnej iPKO biznes, a są w serwisie internetowym iPKO biznes?

Czy mogę używać mobilnej autoryzacji zagranicą?

Na jakim telefonie mogę aktywować mobilną autoryzację?

Korzystam z aplikacji mobilnej iPKO biznes na kilku urządzeniach. Czy mobilna autoryzacja zadziała na każdym z nich?

Czy zgoda na otrzymywanie powiadomień jest wymagana do korzystania mobilnej autoryzacji?

Czy można korzystać z mobilnej autoryzacji, bez dostępu do produktów i usług w aplikacji mobilnej?

Nie korzystam jeszcze z aplikacji mobilnej iPKO biznes – czy mogę korzystać z mobilnej autoryzacji?

Czy po wyrażeniu zgody na mobilną autoryzację muszę z niej zawsze korzystać?

Jak odzyskać mobilną autoryzację, jeżeli usunę aplikację mobilną iPKO biznes albo stracę do niej dostęp?

Jak włączyć potwierdzanie logowania do serwisu internetowego biometrią – bez potrzeby podawania kodu PIN?