Twoje dziecko ma telefon na kartę?
W najnowszej wersji aplikacji IKO (3.177) rodzic może wygodnie zaakceptować lub odrzucić jednorazowe doładowanie telefonu na kartę, które zleca dziecko. Nie musi już logować się do serwisu iPKO.
Jak to działa?
- W aplikacji PKO Junior dziecko zleca jednorazowe doładowanie telefonu. Wybiera: Więcej → Doładowanie telefonu → Nowe doładowanie → wskazuje operatora, numer telefonu, który chce doładować i na jaką kwotę
- Rodzic dostaje powiadomienie z prośbą dziecka na swój telefon (jeśli ma włączone powiadomienia z aplikacji). Zobaczy je także po zalogowaniu do aplikacji IKO w sekcji Powiadomienia (ikona dzwoneczka w prawym górnym rogu)
- Następnie akceptuje wymagane oświadczenie i potwierdza doładowanie. Może też je odrzucić lub edytować kwotę doładowania
W aplikacji IKO rodzic znajdzie wszystkie prośby o doładowanie telefonu są w jednym miejscu – na Liście spraw dziecka w profilu Finanse dziecka. Znajdzie tam również przelewy zlecone przez dziecko, które czekają na jego akceptację.
Sprawdź w profilu Finanse dziecka w sekcji Codzienne lub zakładce Płatności → Lista spraw dziecka).
Korzystaj z wygodnych funkcji dla rodziców i nie tylko
Pobierz najnowszą wersję aplikacji IKO ze sklepu z aplikacjami.
Twoje dziecko nie ma jeszcze aplikacji PKO Junior?
Pobierzcie i korzystajcie z aplikacji nagrodzonej za kompleksowe podejście do edukacji finansowej dzieci.

Aplikacja PKO Junior wygrała w kategorii Bankowość mobilna dla dzieci oraz zdobyła nagrodę główną konkursu Mobile Trends Awards. To nagrody przyznawane firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Organizatorem Mobile Trends Awards jest ESCOLA S.A.
Usługa doładowania telefonu realizowana jest przez PKO BP Finat Sp z o.o. Aplikacja IKO, serwis iPKO i aplikacja PKO Junior są usługami bankowości elektronicznej.
