Przejdź to głównej części strony

Twoje dziecko ma telefon na kartę?

02.12.2025
W aplikacji IKO możesz teraz wygodnie akceptować doładowania telefonu, które dziecko zleca w aplikacji PKO Junior.

W najnowszej wersji aplikacji IKO (3.177) rodzic może wygodnie zaakceptować lub odrzucić jednorazowe doładowanie telefonu na kartę, które zleca dziecko. Nie musi już logować się do serwisu iPKO.

Jak to działa?

  1. W aplikacji PKO Junior dziecko zleca jednorazowe doładowanie telefonu. Wybiera: Więcej → Doładowanie telefonu → Nowe doładowanie  wskazuje operatora, numer telefonu, który chce doładować i na jaką kwotę
  2. Rodzic dostaje powiadomienie z prośbą dziecka na swój telefon (jeśli ma włączone powiadomienia z aplikacji). Zobaczy je także po zalogowaniu do aplikacji IKO w sekcji Powiadomienia (ikona dzwoneczka w prawym górnym rogu)
  3. Następnie akceptuje wymagane oświadczenie i potwierdza doładowanie. Może też je odrzucić lub edytować kwotę doładowania

 

W aplikacji IKO rodzic znajdzie wszystkie prośby o doładowanie telefonu są  w jednym miejscu – na Liście spraw dziecka w profilu Finanse dziecka. Znajdzie tam również przelewy zlecone przez dziecko, które czekają na jego akceptację.

Sprawdź w profilu Finanse dziecka w sekcji Codzienne lub zakładce Płatności  Lista spraw dziecka).

 

Korzystaj z wygodnych funkcji dla rodziców i nie tylko

Pobierz najnowszą wersję aplikacji IKO ze sklepu z aplikacjami.

Twoje dziecko nie ma jeszcze aplikacji PKO Junior?

Pobierzcie i korzystajcie z aplikacji nagrodzonej za kompleksowe podejście do edukacji finansowej dzieci.

Aplikacja PKO Junior wygrała w kategorii Bankowość mobilna dla dzieci oraz zdobyła nagrodę główną konkursu Mobile Trends Awards. To nagrody przyznawane firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Organizatorem Mobile Trends Awards jest ESCOLA S.A.

Usługa doładowania telefonu realizowana jest przez PKO BP Finat Sp z o.o. Aplikacja IKO, serwis iPKO i aplikacja PKO Junior są usługami bankowości elektronicznej.