Wygodniejsze zarządzanie aplikacją IKO w serwisie iPKO
11.11.2020
Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wypróbuj zakładkę Aplikacja IKO w nowej odsłonie.
Chcesz zmienić PIN do aplikacji IKO lub włączyć mobilną autoryzację? A może potrzebujesz zmienić limity transakcji IKO? Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wypróbuj zakładkę Aplikacja IKO w nowej odsłonie. Widok strony dostosuje się teraz do ekranu komputera, smartfona i tableta.
Jak przejść do zakładki IKO w nowej odsłonie?
Wystarczy zalogować się do serwisu internetowego iPKO i przejść do zakładki Moje produkty → Aplikacja IKO.
Zarządzanie aplikacją IKO w serwisie iPKO - co możesz zrobić?
- Aktywować IKO
- Zmienić nazwę aplikacji IKO
- Nadać hasła do czeków BLIK
- Zablokować/odblokować aplikację
- Zmienić PIN
- Zarządzać limitami
- Włączyć mobilną autoryzację
- Zmienić urządzenie z Mobilną autoryzacją
- Zmienić narzędzie autoryzacji
- Włączyć lub wyłączyć dodatkową autoryzacją podczas logowania do serwisu iPKO
- Zarządzać zakupami bez kodu BLIK
- Wyłączyć płatności zbliżeniowe
- Sprawdzić szczegóły powiadomień w IKO
- Usunąć IKO