2013-10-10

W ciągu siedmiu miesięcy od daty premiery, aplikację IKO aktywowało ponad 60 tysięcy użytkowników. Są to zarówno klienci PKO Banku Polskiego, jak i osoby niekorzystające dotychczas z usług i produktów Banku - w formie portmonetki IKO. Użytkownicy IKO płacą lub wypłacają za pomocą IKO średnio co dwie minuty, co oznacza że od startu usługi dokonali oni 150 tysięcy transakcji na łączną kwotę 40 milionów złotych.

IKO ciągle się rozwija. Oprócz portmonetki IKO – którą aktywowało już ponad 3 tysiące osób – wprowadzona została możliwość dokonywania przelewów z poziomu IKO na numer telefonu do osób nieposiadających zainstalowanej aplikacji – adresat takiej transakcji otrzyma od Banku SMS z informacją, że środki czekają na niego przez 7 kolejnych dni. Aby z nich skorzystać, powinien zainstalować i aktywować IKO.

Dzięki IKO zapłacimy w ponad 60 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polski, m.in. na stacjach Shell, części hipermarketów Real, Piotr i Paweł, Dino, Kefirek i Aldik. Na użytkowników aplikacji czekają atrakcyjne promocje m.in. w McDonald’s i Multikinie. Telefonem wypłacimy również gotówkę z ponad 3 tysięcy bankomatów PKO Banku Polskiego, a także zapłacimy w sklepach internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24 i Transferuj.pl.

 

Pobierz IKO

Sprawdź promocje dla użytkowników IKO